Капітальний ремонт проводиться тролейбусу після 300 тисяч кілометрів пробігу.
Цей процес вимагає високої кваліфікації робітників та особливої уваги до всіх технологічних етапів - адже фактично машина при цьому повністю розбирається до несучих елементів, демонтується все механічне, електричне та пневмообладнання, а після виконання передбаченого комплексу робіт - збирається заново.
Відновлений тролейбус №110 перевозитиме рівнян. Окрім ремонту кузова, тролейбусу оновили зовнішню обшивку, замінили ізоляційне покриття підлоги салону, заново обшили спинки та сидіння салону, засклили стулки дверей та лобові вікна.
33-річний тролейбус тепер, як новий, і виглядає навіть краще, ніж двадцять років тому, стверджують в КП "Рівнеелектроавтотранс" .