Старий «Запорожець» став польським — для акції

1434 0

Ми у соцмережах:

Цієї неділі Рівненщиною проїхала колона автомобілів з іноземною реєстрацією. Попереду був «Запорожець», якого купили в Україні і, розмитнивши у Польщі, ввезли назад — задля участі в акції під Верховною Радою. Власники автомобілів, які мають іноземну реєстрацію, вимагають у парламенту зменшити тарифи на розмитнення авто в Україні та скасувати вимогу щодо Євро-5.

запорожець Автомобіль, який назвали «Микола Запорожець», уже набув популярності. Поки з кордону їхали до Києва, колона зупинялася у містечках, як-от у Дубні, аби охочі могли сфотографуватися з ним. До 28 травня авто має покинути територію України, бо відповідно до законодавства може перебувати транзитом не більше 10 днів. Павло Білецький, співорганізатор акції та голова ГО "Західноукраїнська асоціація власників транзитних авто", розповідає: — Купили «Запорожець» за 250 доларів, на евакуаторі дотягнули його до польського кордону, там якось перетнули кордон, заїхали на СТО, відремонтували і поставили на польську реєстрацію. За процедуру у Польщі віддали 400 доларів, на оформлення документів пішло десь два місяці. Зробили це для того, аби показати, що навіть у ЄС вимога щодо Євро-5 (екологічний стандарт, що регулює рівень шкідливих речовин у вихлопних газах. — Ред.), яку нам насаджують, не обов'язкова і можна зареєструвати навіть таке старе авто, в якого Євро-0 і яке ввезене з-за кордону. Окрім того, погляньте на розцінки. У Польщі розмитнення коштує близько 30 % від вартості авто, в Україні — до 300 %. «Запорожцем», хоч він і виходив з ладу постійно, ми доїхали до Києва. Під Верховною Радою вимагали, аби депутати проголосували за законопроекти про скасування вимоги щодо Євро-5 та про встановлення нормальних ставок на розмитнення автомобілів, ввезених з-за кордону. Лише офіційно нині на території України перебуває 700 тисяч авто з іноземною реєстрацією, якщо врахувати кількість тих, які перетнули кордон не зовсім легально, цифра сягатиме одного мільйона. Якби дозволили розмитнити ці авто за такими ж ставками, як у Польщі (по 450 доларів, до прикладу), держава отримала б дохід розміром з річний бюджет області. У нас лобісти у Верховній Раді заявляють, що захищають інтереси українського автомобільного виробника. Але ж за минулий рік суто українських авто виготовили тільки чотири. Все інше — складання з іноземних комплектуючих, найчастіше — з Китаю.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також