Повний зал глядачів зібрався у вівторок у музично-драматичному театрі на концерт народного артиста України Степана Гіги. І хоч організатор концерту, давній друг співака й директор обласної філармонії Микола Орешко мав певний сумнів щодо продажу квитків, вільних місць було небагато.
Серед присутніх у залі — люди старшого віку, представники влади, силових структур, бізнесу. Хоча молоді глядачі теж не проти послухати один з найкращих українських голосів. Сам співак це успішно довів під час виступу — у супроводі гурту «живих» музикантів «Друзі мої» усі свої відомі пісні Гіга відспівав також «наживо». Одну народну пісню співак виконував разом із залом, а пісню, яка принесла йому популярність — «У райськім саду» (в народі відома як «Яворина»), публіка співала стоячи. Герой вечора багато спілкувався з публікою, розповідав про себе та свою творчість, через що концерт затягнувся аж на три години, хоча рекордом для нього є чотиригодинний виступ у Тернополі. — Я в захваті від рівенської публіки, — поділився враженнями Степан Гіга. — Відчуваю стовідсотковий контакт з нею та розуміння, а в таких умовах завжди комфортно працювати. Я не чекав, що вдасться заспівати разом із залом. Взагалі намагаюся працювати так, щоб наступного разу зміг приїхати в місто й на мій концерт глядач хотів би піти. — Навіть незважаючи на те, що ваша музика не звучить в ефірі? — Якось один молодий співак сказав Павлу Зіброву: «Для чого вам ефіри, ви й так збираєте повні зали». На що Паша, і це мені сподобалось, відповів: «А спробуйте ви зберіть!». Хто дав право викреслювати із списку «популярних» музикантів, які творять музику не для підлітків, а для людей старшого віку? Покоління моїх глядачів — це люди від тридцяти і старші, вони йдуть на концерт не дригатися і руками махати, їм потрібно щось для душі. Звісно, нам кажуть на радіостанціях, що ми «неформат», але коли з концерту глядач виходить і наспівує пісні, щойно почуті — це здорово. Кожен артист має свою публіку, її ніхто силою на концерти не заганяє, то хіба вона не має право на існування? Кожен музикант повинен працювати в тому напрямі, який йому до душі — тоді й буде виходити якісна музика. А зараз на нашій естраді ми бачимо лише бажання бути «зірками» — ніякої освіти, елементарного про музику не знають.