«Стратегічний» паром... за 6 гривень

1887 0

Ми у соцмережах:

«Стратегічний» паром... за 6 гривень

Замість мосту над Горинню на межі Дубровицького та Сарненського районів, який закрили на довгостроковий ремонт і через який пролягає транзитна міжнародна дорога, водії змушені користуватися паромом, сплачуючи при цьому шість гривень.

Щодня біля «рятівного» парому, що працює поблизу села Ремчиці Сарненського району, можна побачити чергу з автомобілів, водії яких нерідко чекають більше години, аби перебратися через Горинь. Щоправда, вантажівки, які переважно курсують у напрямку Білорусі й назад, змушені їхати об’їзною дорогою, по бруківці із середньою швидкістю 20 км. за годину. Як розповів кореспонденту «РВ» заступник голови Дубровицької райдержадміністрації Юрій Яременко, той міст ремонтують вже більше року, однак через брак фінансування завершити роботи ніяк не вдається. — Цей міст досить довго був у аварійному стані, — каже пан Яременко. — Ремонтує його якась київська фірма, а фінансує Служба автомобільних доріг. Але, судячи з усього, фінансування не вистачає. Паромом займаються приватні підприємці, тож від нього в наш бюджет ми нічого не отримуємо, знаю лише, що погодження від тамтешньої сільської ради в них є. Є і об’їзна дорога через села, але вона дуже погана, та й довго об’їжджати. Тому цей міст — дуже велика проблема не тільки для нашого району, але й для всієї півночі області. Знижується її пропускна транзитна здатність. Водії, особливо іноземці, постійно скаржаться, що від тої бруківки часто ламаються вантажівки та зміщується вантаж. У нас знаходиться міжнародний пункт пропуску, тож дорога через міст є стратегічно важливою. Простояв в довжелезній черзі перед паромом і підприємець Андрій, який кілька днів тому їхав тією дорогою: — Хотів паромом перебратися через річку, та не зміг — на паром вміщується всього чотири автомобілі. Тож черга була довжелезна, чекати порібно було б кілька годин, — розповів кореспонденту «РВ» Андрій. — То мусив по об’їзній дорозі їхати. А вже як назад додому їхав, то паромом перебрався. За переправу взяли шість гривень.

Коментар Юрій Богданович, в.о. начальника Служби автомобільних доріг в Рівненській області: — Фінансування ремонту того моста справді недостатнє. Потрібно було 6 мільйонів гривень, ми ж відремонтували повністю лише половину мосту за 3 мільйони. Власне, на цьому і закінчимо. 15 вересня ми його відкриємо. Проте в наступному році ми почнемо на цій дорозі будувати інший, більш потужний міст за 45 мільйонів гривень, який буде більш корисним. На 2009 рік вже передбачили 10 мільйонів гривень. Що стосується парому, то ми до нього ніякого відношення не маємо — це приватна фірма.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також