Опитуванння студентів, проведене нещодавно в Рівенському державному гуманітарному університеті соціологічною лабораторією цього навчального закладу, виявило цікаву річ. Виявляється, що одержати студентам фахові знання заважають, у першу чергу, недостатні можливості працювати за комп’ютером і, по-друге, — власна лінь.
Опитуванння студентів, проведене нещодавно в Рівенському державному гуманітарному університеті соціологічною лабораторією цього навчального закладу, виявило цікаву річ. Виявляється, що одержати студентам фахові знання заважають, у першу чергу, недостатні можливості працювати за комп’ютером і, по-друге, — власна лінь. Багато студентів незацікавленість у навчанні пояснюють також невпевненістю у майбутньому працевлаштуванні, незадовільними умовами для самостійної роботи та відсутністю потрібних підручників.