Англійський Верховний Суд відмовився задовольнити вимоги тютюнових концернів, незадоволених обмеженнями на рекламу своєї продукції. Відповідні нормативи залишаться незмінними. Мова йде про позов, поданий провідними англійськими тютюновими концернами після прийняття закону про рекламу тютюнової продукції.
Англійський Верховний Суд відмовився задовольнити вимоги тютюнових концернів, незадоволених обмеженнями на рекламу своєї продукції. Відповідні нормативи залишаться незмінними. Мова йде про позов, поданий провідними англійськими тютюновими концернами після прийняття закону про рекламу тютюнової продукції. Виробники сигарет висловили протест проти обмежень, що вводяться цим законом, на розміри і розміщення рекламних матеріалів, які передбачають, наприклад, відведення до 30% площі рекламних постерів на попередження про шкоду куріння. На думку представників концернів, подібні обмеження призвели до того, що рекламні матеріали втратили свій сенс — стало неможливим представити на них усю необхідну інформацію про продукт.