Сусідські війни проходять через службу «053»

2217 0

Ми у соцмережах:

Сусідські війни проходять через службу «053»

За останні чотири роки, не враховуючи поточного, до служби оперативного інформування та розгляду звернень громадян Рівного (тел. 053) поскаржились 179114 разів. Найчастіше нарікають на незадовільну роботу житлово-комунальних підприємств, зволікання з вирішенням скарг, неякісно проведений ремонт.

За останні чотири роки, не враховуючи поточного, до служби оперативного інформування та розгляду звернень громадян Рівного (тел. 053) поскаржились 179114 разів. Найчастіше нарікають на незадовільну роботу житлово-комунальних підприємств, зволікання з вирішенням скарг, неякісно проведений ремонт. Останнім часом зміст скарг по суті не змінився, зате поглибилися проблеми, рівняни стали скаржитися на сусідів, що ті їх затоплюють, а потім виявляється, що винне не недбальство, а старезні внутрістінні комунікації, які від тривалого використання, природно, рвуться, а заміняти їх на нові немає за що. Через пориви труб затоплює й підвали, особливо у будинках ЖКП «Покровське». Крім комунікацій, постаріли в будинках і покрівлі. Шквал скарг на їх протікання особливо відчутний після сильних дощів або снігопадів. За останні роки на «053» надійшло 602 скарги на дахи, особливо будинків ЖКП «Центральне», «Галицьке», «Покровське» та «Сонячне». При тому, що у місті 800 дахів потребують ремонту, грошей вистачить лише на 95. Тим, хто у це число не потрапляє, а їх більшість, залишається й далі мокнути під дощем у власній квартирі або латати дах самотужки. А найменше скарг надходить від мешканців будинків на території ЖКП «Промислове» та «Перспективне». З усіх комунальних служб міста найчастіше нарікають на «Комуненергію». На час опалювального сезону у відділі оперативного інформування запроваджено щоранковий телефонний зв’язок диспетчерів дільниць «Комуненергії» для з’ясування скарг, однак саме за цим підприємством залишається найбільше невирішених скарг. Швидко, за даними служби «053», вирішують проблеми шляхове управління та «Рівнегаз», а ось щодо вивезення сміття та вуличного освітлення, то через постійну фінансову скруту справи з оперативністю йдуть кепсько. До усього варто додати, що за останні роки почастішали звернення мешканців міста з питань соціального захисту, торгівлі, а також пропозиції й подяки за оперативне втручання та вирішення проблем.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також