Світло вмикають, коли загине людина

1685 0

Ми у соцмережах:

Світло вмикають, коли загине людина

Заблокували рух на трасі Київ-Чоп мешканці села Крупець Радивилівського району. У суботу кілька десятків людей постійно переходили по пішохідному переходу дорогу, не даючи проїхати транспорту. На цьому місці напередодні загинув уже десятий з початку року пішохід. Люди вважають, що причиною нещасть є те, що траса, яка проходить через їхнє село, тут не освітлюється. Хоч є у Крупці і електроопори, і ліхтарі, але світять вони тільки після того, як станеться аварія. Загинула людина — і світло з'явилося, через якийсь час ліхтарі знову вимикають.

2012-87-protest Метод, який обрали люди, щоб привернути увагу до проблеми, спрацював. У Крупець приїхав Лазутко, начальник облуправління МВСУ, та Семенюк, начальник відділу ДАІ області, за ними — Юхименко, перший заступник голови ОДА, та представники служби автомобільних доріг. Коли люди розійшлися, а начальство повернулось у Рівне, ліхтарі у Крупці горіли, а біля села стояв знак обмеження швидкості руху до 60 км/год. Та не лише Крупець ДАІ вважає проблемним місцем, де через відсутність вуличного освітлення часто трапляються трагедії. Дві аварії з потерпілими за невеликий період сталися на одному й тому ж місці у Клевані — там теж дорога з пожвавленим рухом прокладена через селище. Саме тут 31 жовтня водій автомобіля "Рено" збив жінку з двома малолітніми дітьми, які переходили дорогу по пішохідному переходу. Усі троє потрапили до лікарні. Водій пізніше, виправдовуючись, казав, що було дуже темно і він не побачив людей на дорозі. З тієї ж причини 3 листопада загинув 70-річний мешканець Обарова Рівненського району, його увечері на вулиці села збив автомобіль. У цьому місці теж немає освітлення, поставлені колись електроопори призначалися для тролейбуса, а не для ліхтарів, яких навіть в проекті немає. Андрій Валерко, начальник сектора організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг відділу ДАІ області: — Багато доріг області відремонтували, при цьому обов'язковим було встановлення вуличного освітлення. Однак освітлення не завжди й не скрізь є навіть там, де є електроопори й ліхтарі. Під кінець кожного місяця його вимикають і на дорогах, і в населених пунктах на невизначений час. Скажімо, ділянку траси Київ-Чоп від Житомирської області до Рівного обслуговує Житомирський експлуатаційно-виробничий вузол зв'язку, що є структурним підрозділом держпідприємства "Укрдорзв'язок". У відповідь на наш лист це підприємство відповіло, що "Рівнеобленерго" припинило енергопостачання через борги, які немає чим погасити. Нині, коли світловий день скорочується, освітлення доріг стає питанням людського життя. Навіть там, де є опори і має бути освітлення, в ДТП гинуть і калічаться люди. Проблема вуличного освітлення насправді давня, але вона мала б вирішуватися одночасно з проведенням ремонтів і реконструкцій доріг. Раніше по трасі Київ-Чоп майже усі села не освітлювалися, зараз же опори є, а світло — як коли. Це питання ми постійно порушуємо перед облавтодором, службою автомобільних доріг, облдержадміністрацією, прокуратурою області. Людмила Суржук, прес-секретар прокурора області: — У вересні прокуратура та ВДАІ в області встановили численні порушення при забезпеченні безпеки руху Службою автомобільних доріг в області. Зокрема, на окремих ділянках траси Київ-Чоп відсутнє транспортне огородження, на 11 ділянках, переважно в місцях пішохідних переходів та на перехрестях, немає опор електромереж. Бракує дорожних знаків, стан утримання узбіч не відповідає вимогам. Аналогічні порушення — й при утриманні інших доріг загального користування. Документ прокурорського реагування розглянуто, винних посадових осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Віталій Дещинський, начальник міського відділу ДАІ: — Проблема актуальна і для обласного центру. Найкраще у Рівному освітлена ділянка вулиці Соборної в районі пам'ятника Марії Несвицькій. Уже за рогом, на Чорновола, ліхтарів значно менше. Крім вулиці Чорновола, найгірше в Рівному освітлюються вулиці Макарова, частина Костромської в районі Пагорба Слави, Новий Двір. На вулицях Котляревського, Приходька, Бандери, Мірющенка ліхтарі є лише по одній стороні вулиці, та й то слабкі. На перехрестях Макарова-Дубенська, Соборна-Вербова, Приходька, Крушельницької та Осипова немає світлофорів, зате бувають ДТП. Багато світлофорів у місті працюють по 30-40 років, вони повністю зношені. Тим часом потік автомобілів постійно збільшується, щодня на дороги міста виїздить 30-40 тисяч авто, а всього в міському ДАІ зареєстровано 60 тисяч одиниць транспорту. Ми провели комісійне обстеження вуличного освітлення міста і направили свої висновки міському голові Рівного і в прокуратуру міста. Вирішувати усі ці питання має власник доріг — міськвиконком.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також