Священнослужителі одного з найбільших буддистських храмів у Японії вимагають заборони продажу цукерок під назвою «Соплі з носа Великого Будди». На упаковці цукерок зображений Будда, який колупається в носі. Служителі культу вже добилися відмови в реєстрації такого товарного знака в патентній службі.
Священнослужителі одного з найбільших буддистських храмів у Японії вимагають заборони продажу цукерок під назвою «Соплі з носа Великого Будди». На упаковці цукерок зображений Будда, який колупається в носі. Служителі культу вже добилися відмови в реєстрації такого товарного знака в патентній службі. Тепер вони намагаються заборонити продаж цих цукерок у древній столиці Нара, котра славиться храмами і статуями Будди, які приваблюють юрби туристів. Священики вважають, що поява такого бренда образлива для людей, які сповідують буддизм. Тим часом у компанії Yamamoto Bussan, яка виробляє ці цукерки сумнівного смаку вже три роки, заявляють, що, на їхню думку, назва товару повинна вражати покупців. Так, цукерки іншого типу вони продають під назвою «Лайно лані». Представник компанії заявив, що, оскільки в коректності назви були деякі сумніви, було вирішено до імені Будди додати суфікс «-sama», що означає вищий ступінь поваги. Місцеві ЗМІ припускають, що такий бренд з’явився і користується популярністю тому, що жителі західної Японії, де знаходиться Нара, віддають перевагу примітивному гумору. Daily Telegraph відзначає, що більшість японців не є послідовниками якоїсь визначеної релігійної течії. Звичайно вони вінчаються за християнським обрядом, ховають — за буддистським і дуже люблять відзначати сінтоістські свята. Державні релігії в Японії — сінтоізм і буддизм.