Тарганячі перегони

1282 0

Збори нещодавно створеного обласного осередку Федерації мотоциклетного спорту України відбулися у вівторок на мототреці. Метою зборів було обрати керівні органи цього осередку (президента було обрано раніше, ним став міський голова Рівного Віктор Чайка). Разом з тим учасники зборів та журналісти змогли дізнатися чимало цікавої інформації, що стосується розвитку в місті такого популярного виду спорту, як спідвей.

Збори нещодавно створеного обласного осередку Федерації мотоциклетного спорту України відбулися у вівторок на мототреці. Метою зборів було обрати керівні органи цього осередку (президента було обрано раніше, ним став міський голова Рівного Віктор Чайка). Разом з тим учасники зборів та журналісти змогли дізнатися чимало цікавої інформації, що стосується розвитку в місті такого популярного виду спорту, як спідвей. Крім проблем, які переживає сьогодні рівенський спідвей (відсутність техніки, необхідність ремонту трибун та гаревої доріжки мототреку, виховання юних гонщиків тощо) учасникам зборів було оголошено офіційний календар змагань, що проводитимуться у 2003 році в Рівному. Згідно з цим календарем орієнтовно 12-13 липня наше місто прийматиме 2-й етап особистого чемпіонату України, 9-10 вересня — чемпіонат України серед пар, 28-29 вересня — 3-й етап чемпіонату України серед юніорів, 11-12 жовтня — 3-й етап Кубка України, і нарешті на День міста відбудеться традиційний Кубок Рівного. І ось тут виникає ще одна проблема... — Я на жодну з цих гонок не потрапляю, увесь календар складено під Олександра Лятосинського і проти мене, — прокоментував цей розклад змагань провідний рівенський гонщик Ігор Марко, який у цьому сезоні планує продовжити виступ за російський клуб «Салават». — Прикро, що нашою думкою ніхто не цікавиться. — Так, Лятосинський (мова йде про Сергія Лятосинського, керівника вітчизняного спідвею. — С.Т.) тягне на себе ковдру. Саме для того, щоб мати вплив на Федерацію мотоциклетного спорту України, ми й створили обласний осередок, — відповів Ігорю Марку голова обласного ТСОУ Петро Ємченко. До того, що Рівне у зв’язку зі створенням осередку матиме якийсь вплив на керівництво українського спідвею, провідні наші гонщики поставились досить скептично. — Нічого з того не буде. Треба по-іншому працювати, потрібно, щоб цими питаннями займалися спортсмени, яким за це болить душа, — сказав Володимир Трофимов. Певну порцію скепсису отримав і сам п.Трофимов, коли мова зайшла про участь його клубу в Міжнаціональній лізі (колишня відкрита першість Росії). — І як же ви до Владивостока поїдете? — Літаком...— з посмішкою парирував Володимир Трофимов. — Ви берете на себе відповідальність за це рішення? — Так. Участь у цих змаганнях відчутно підвищить майстерність і рейтинг спортсменів. Усі українські старти — це тарганячі перегони порівняно з російською лігою. Про доволі сенсаційне рішення «Спідвей-клубу Трофимов» заявитися в російську лігу ми вже повідомляли. Щодо нового у цій, сподіваємося небезнадійній справі, то остаточне підтвердження участі п.Трофимов має дати до 1 березня. Цікаво, що заявочний внесок для російських команд становитиме 2 тисячі доларів США, для нашої ж і латвійської команд ця сума буде вдвічі меншою. Однією з головних фінансових проблем буде поїздка до згаданого вже Владивостока, на яку орієнтовно потрібно буде витратити 4 тисячі доларів (штраф за невиїзд приблизно такий же). Якщо додати до цього інші чотири виїзди, закупівлю техніки, зарплату гонщикам врешті-решт, то сума виходить чимала. — Ми можемо заявитися в Міжнаціональну лігу як «Спідвей-клуб Трофимов», можемо під назвою «Рівне» чи «Україна», головне, щоб спідвей був. Я особисто робитиму усе, щоб це сталося, — сказав нам Володимир Трофимов. — І є у вас для цього фінансові передумови? — Звичайно.

Коментарі

Залиште вiдповiдь

Читайте також