Телефонна компанія виписала француженці рахунок на 11 721 000 000 000 000 євро

1460 0

Ми у соцмережах:

Телефонна компанія виписала француженці рахунок на 11 721 000 000 000 000 євро

"Сюрприз" піднесла жительці Франції телефонна компанія Bouygues Telecom: відкривши повідомлення компанії про заборгованість, вона виявила, що повинна заплатити майже 12 квадрильйонів євро.

Неймовірний рахунок Солен Сан Жозе прийшов після того, як втративши роботу, вона вирішила розірвати контракт з Bouygues Telecom. За її словами, дівчина мало не зомліла, коли побачила, що сума до оплати становить 11 721 000 000 000 000 євро, тобто в шість разів перевищувала ВВП Франції.

"Там було стільки нулів, що я навіть не відразу зрозуміла, скільки це буде", — сказала Солен.

Коли ж Сан Жозе звернулася в центр з роботи з клієнтами Bouygues Telecom, їй чемно відповіли, що "це, жіночко, комп'ютер" і нічим їй допомогти не можуть — рахунок виписується автоматично, а частина представленої до оплати суми вже знята з її банківського рахунку. При цьому через деякий час компанія великодушно погодилася розділити оплату на кілька частин.

Проте врешті-решт Солен все ж вдалося переконати працівників Bouygues Telecom, що при виписуванні рахунку сталася "маленька" помилка. В результаті, провівши перерахунок, компанія підтвердила, що заборгованість молодої жінки насправді становить всього 117,21 євро, і як відшкодування завданої їй моральної шкоди жінці взагалі "пробачили" борг.

Втім, випадок Солен не поодинокий: подібна історія сталася нещодавно і в США. Там мешканка містечка Ебілін, штат Техас, Крістін Херрігер отримала рекордний рахунок за електроенергію — 1 381 783,92 долара.

Як розповіла журналістам Крістін, вона відкрила рахунок, прочитала його і закрила з думкою: "О боже! Це ж купа грошей". У якийсь момент вона навіть вважала подію жартом і розіслала фотографію рахунка своїм друзям.

Однак заспокоївшись, жінка зв'язалася з енергетичною компанією Potentia Energy, яка забезпечує електрикою її будинок, і з'ясувала, що при нарахуванні боргу було допущено помилку. Замість того, щоб надіслати квитанцію з розрахунку 9 центів за кіловат-годину, компанія чомусь виставила жінці розцінки в 1000 доларів за кіловат-годину.

Визнавши свою помилку, компанія пообіцяла вислати Крістін правильний рахунок. "Ось що я вам скажу: я рада, що не оформила автоматичну оплату рахунків кредитною карткою, — зазначила вона в інтерв'ю "Business Insider". — Я й так намагаюся звести кінці з кінцями, виховуючи одна дитину-аутиста".

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також