Автостанція біля залізничного вокзалу та два евакуатори — це майно, яким розпоряджається державне підприємство «Рівнеавтотранссервіс», що є філією Українського державного підприємства з обслуговування іноземних та вітчизняних автотранспортних засобів. Обласна влада хоче, щоб саме це підприємство займалось проведенням усіх тендерів на перевезення пасажирів в області, і просить передати його у комунальну власність.
Конкурси на перевезення пасажирів, нагадаємо, — доволі «прибуткова» справа. Колишнього заступника голови ОДА Тараса Пустовіта звинуватили у хабарництві саме через проведення тендерів на «жирні маршрути», за які чимала боротьба між перевізниками. Віталій Харковець, заступник начальника обласного управління транспорту та інфраструктури: — Філія має великий досвід у пасажирських перевезеннях, ОДА та РДА наймали її, аби аналізувала стан транспортного обслуговування в області, вивчала пасажиропотік та де потрібно відкривати нові маршрути, проводила відкриті конкурси на визначення перевізників, складала паспорти маршрутів та графіки для руху автобусів. Оскільки в області створюють територіальні громади, які також будуть відкривати власні маршрути (від центру громади до інших сіл), то «Рівнеавтотранссервіс» потрібен, аби допомогти тергромадам провести тендери і визначити перевізників. Якщо філію реорганізують, є загроза, що ми втратимо її спеціалістів, тому є ідея взяти підприємство у комунальну власність, аби воно спеціалізовано займалося проведенням тендерів на перевезення пасажирів в області. Філія є прибутковою. Торік чистий її прибуток склав 291 тис. грн., за півроку 2017-го — 140 тис. грн. Заробляє, зокрема, на тому, що має дві машини, які можуть евакуювати вантажівки. Проект звернення депутати облради, зокрема, і члени профільної економічної комісії, поки не розглядали, проте ставляться до ідеї без ентузіазму. — Йдеться не про турботу за якість пасажирських перевезень в області, а про переспрямування грошових потоків за тендери, бо ж з перевізників як брали гроші, так і беруть, - зазначив член економічної комісії Михайло Кириллов. — Бо ОДА нині значного впливу на державне підприємство не має, інша справа, коли воно буде комунальним.