Унікальна подія, яка збирає меломанів з усього колишнього Союзу, відбулася у традиційному для себе місці. Найбільший «open-air» не лише України, а й «прилеглих держав» — «Джаз Коктебель» цього року зібрав не менше, а завдяки погоді, очевидно, й більше любителів джазу. Хоча якщо говорити про музику, то фестиваль давно став «навколоджазовим», збираючи разом музикантів, здатних грати хоч і не джаз, але «живу» та якісну музику. В основу сучасного фестивалю «Джаз Коктебель» його організатори поставили імпровізаційну музику, для якої встановили, як завжди, дві сцени. Щоправда, одна була маленькою і затишною, інша — великою й «тусовочною».
За вісім років існування фестивалю організатори перепробували різні форми джазового втілення, встановлюючи різні сцени у різних місцях. Цьогорічне розташування сцен було, очевидно, одним з найвдаліших. У саду будинку Максиміліана Волошина (саме з ідеї журналіста Дмитра Кисельова збору грошей на його реставрацію і почався фестиваль) встановили невелику сцену та близько 300 місць — тут свою майстерність показували музиканти, які манерою гри та імпровізаційним вмінням здатні дивувати та шокувати — австрієць Карл Ріттер (гітара), британець Пол Роджерс (бас), американець Джеррі Бергонци (саксофон) та інші. Кожен з них представив доволі непросту для звичайного любителя музики програму. Хоча жоден з концертів на Волошинській сцені не відбувався за порожніх місць. Друг фестивалю, джазовий критик Олексій Коган, який працював ведучим, зізнавався, що не хотів йти на велику сцену — настільки затишно йому було тут, у саду Волошина. Інші завдання мала сцена «Nu Jazz», яка виконувала роль головної та розташовувалась на місці невеликого нудистського пляжу. Виступи тут починалися ввечері й розраховані були переважно на молодь — а її тут щовечора збиралося декілька тисяч. Головними «зірками» «Nu Jazz»-сцени стали легендарний гурт «Аукцыон», не менш легендарний американський барабанщик Ел Фостер із своїм квартетом, а також давній друг фестивалю, соліст гурту «De Phazz» Карл Фрієрсон. Енергійний німець виходив на велику сцену ледь не щодня — то в дуеті з етно-колективом «Даха Браха», то з білорусами «Cherry Vata Crew». Якою б не була музична частина коктебельського фестивалю, головною його перевагою більшість постійних відвідувачів називають його атмосферність — мабуть, жоден фестиваль не зможе посперечатися з морським Коктебелем, тим більше, що на період його проведення погода цілком нагадує літню. Тому й збираються тут багато любителів музики, серед яких лише частина — переконані фанати джазу, всі інші — любителі мистецтва та вільного відпочинку. Особливо, коли головним партнером відпочинку, власне, й самого фестивалю є торгова марка «Коктебель». — Торговельна марка «Коктебель» традиційно протягом багатьох років підтримує цей грандіозний фестиваль джазу і залишається відданим його другом і партнером, — запевняють представники торгової марки. — Ця музика дарує унікальну атмосферу свята й натхнення для наших думок і інтуїції, які дозволяють нам побачити життя з нової перспективи.