У рівненському музично-драматичному театрі презентували чергову масштабну і гучну постановку. Гучну, бо увага до вистави за твором Коцюбинського "Тіні забутих предків", екранізація якого вже стала кінокласикою, була великою, так би мовити, "за замовчуванням". Тим більше, що, готуючись до неї, колектив театру з'їздив на Гуцульщину, привізши додому костюми, трембіти і т.д. А масштабну, бо залучили до роботи весь творчий склад, навіть головний балетмейстер з'являється на сцені у драматичній ролі. На виході ж вийшла специфічна вистава "на любителя", в якій дуже мало драми, але багато гуцульського колориту.
У рівненському музично-драматичному театрі презентували чергову масштабну і гучну постановку. Гучну, бо увага до вистави за твором Коцюбинського "Тіні забутих предків", екранізація якого вже стала кінокласикою, була великою, так би мовити, "за замовчуванням". Тим більше, що, готуючись до неї, колектив театру з'їздив на Гуцульщину, привізши додому костюми, трембіти і т.д. А масштабну, бо залучили до роботи весь творчий склад, навіть головний балетмейстер з'являється на сцені у драматичній ролі. На виході ж вийшла специфічна вистава "на любителя", в якій дуже мало драми, але багато гуцульського колориту. Постановником проекту став нині харківський режисер Ігор Борис. Ще у 1988 році він разом з акторами Івано-Франківського театру вперше втілив твір Коцюбинського на сцені, викликавши фурор серед глядачів. Але це був кінець вісімдесятих, коли ідея режисера — показати особливість життя українських горян — була унікальною та своєчасною. Сьогодні ж щось подібне можна почути на кожному фольклорному святі, зокрема, на рівненському зимньому "Фестивалі Вертепів" або ж "Древлянських джерелах". Хоча постановник наголошував, що з нашими акторами намагався зробити більш поетичну виставу.
Юні актори Дарина Ковтонюк і Юліан Петрів |