Після резонансу транспорт до Квасилова вже їздить регулярніше

1889 0

Ми у соцмережах:

Павло Дутко, який мешкає у Квасилові, опублікував це фото і прокоментував: «Поки влада працює над вирішенням проблеми з маршрутними таксі, електричка о 8.38 ранку є досить непоганою альтернативою. У Рівне нею можна заїхати з Квасилова усього за 10 хвилин»

Скарги на рух маршруток «Рівне-Квасилів» у квасилівців , які мешкають у багатоповерховому районі селища, були завжди. Проте під час карантину, коли маршрутки беруть лише сидячих пасажирів, скарги почастішали. Жителька Квасилова Людмила у середу минулого тижня так і не змогла сісти у громадський транспорт, аби вчасно доїхати на роботу до Рівного. Прочекавши 40 хвилин на кінцевій зупинці, жінка до міста дісталася завдяки знайомому на автомобілі.

Людмила розповіла «РВ», що чекаючи на зупинці, зумисне зафіксувала інтервал руху. Дві маршрутки, які застала, їхали з різницею у 20 хвилин, хоча мали би бути кожні сім. Фото довжелезної черги, яка вилаштувалася до зупинки у Квасилові, потрапили до соціальних мереж — і через розголос наступні кілька днів селище відвідали і міські чиновники, і обласні. Завдяки цьому графіка маршрутки надалі уже дотримувалися.

Начальник міського управління транспорту Рівного (нагадаємо, що з жовтня Квасилів входить до Рівненської територіальної громади) Ярослав Сахнюк був у Квасилові наступного дня після опублікування фото:

Люди починають приходити масово на зупинку десь о 7.30. Багато людей — ще до 8.20. Інтервалу маршруток у четвер дотримувались, хоча я не попереджував, що буду перевіряти — 5-7 хвилин. Протягом години приїхало дев’ять маршруток. Люди чекали на зупинці 5-10 хвилин, я нарахував одночасно максимально на зупинці 25 пасажирів, маршрутка забирала 17-18 — інші чекали наступну. А коли ми від’їжджали з Квасилова, було за 10 хвилин до дев’ятої, то у маршрутку сіли всього дві людини.

Попри те, що Квасилів уже входить до міської ОТГ, транспортне сполучення між селищем та Рівним залишається у категорії «приміських перевезень». Перевізники, які виграли тендер Рівненської ОДА на цей напрямок, продовжуватимуть надавати свої послуги, поки не закінчиться дія їхніх контрактів або з ними їх достроково не розірвуть. Лише після цього міська влада зможе змінити концепцію руху до Квасилова. Зокрема, як зазначає пан Сахнюк, будуть розглядати можливість запуску до селища великогабаритних автобусів.

Авторка цього фото, мешканка Квасилова, звернулась до міського голови Рівного: «Так квасилівчани щоранку їдуть на роботу! Олександр Третяк, чому не можна пустити міський транспорт, як до Колоденки, Тинного, Вересневого?». Допис з відповідним зверненням в одній із рівненських спільнот опублікувала жителька Квасилова.

— Проблема минулого тижня була, але, скоріше за все, вона була пов’язана зі складними погодними умовами. Окрім того, зранку є затори у мікрорайоні «Південний» у Рівному та у Квасилові біля школи. Але основна причина — карантинні обмеження, які зобов’язують брати пасажирів лише на сидячі місця, — коментує ситуацію з квасилівськими маршрутками начальник обласного управління транспорту та інфраструктури Федір Мисюра. — З минулого четверга додатково на рейсі до Квасилова працює ще два транспортних засоби. У п’ятницю та понеділок зранку я був на кінцевій зупинці у селищі: черги більше 20 хв. не було, автобуси приїжджали з максимальним інтервалом у сім хвилин, а була і в чотири хвилини різниця.

Для того, щоб покращити якість перевезень, ми домовилися з перевізниками: нині вони з 7-ї до 9-ї ранку їздять без графіка, тобто автобус приїжджає, набирає пасажирів на сидіння — і одразу їде, а за ним під’їжджає наступний. На якій підставі можна розірвати договори з перевізниками достроково, щоб передати перевезення на міську громаду, — невідомо, законодавчо це поки не врегульовано. Проте на розгляді парламенту перебуває законопроєкт про автомобільний транспорт, який має передбачити, що ОТГ матимуть право бути організатором перевезень.

На маршруті «Рівне-Квасилів» наразі працює сім автобусів, які належать різним перевізникам, договори з ними закінчуються у різний період. Навіть якщо Рівне саме визначатиме перевізників на згаданий маршрут, як зазначає Федір Мисюра, це не означає, що вартість проїзду з селища буде такою ж, як вартість по місту. Міськвиконком вирішуватиме це питання окремо.

Зазначимо, що на сайті Рівненської ОДА вказано, що до Квасилова на день з Рівного має бути 54 оборотних рейси маршруток. Найбільше рейсів виконує перевізник Петро Ювко — 20 оборотних на день. Договір з ним діє з серпня 2019 року. Перевізник Дмитро Остапчук виконує 11 рейсів і має договір із червня 2019-го. Договори зі ще двома було підписано у грудні 2019 року: це Олександр Стасюк та Віктор Дяченко — у них по 11-12 оборотних рейсів на день.

Олеся АНТОНЕНКО.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також