На зробленій до Євро-2012 трасі Київ-Чоп, в яку вклали сотні мільйонів гривень, автомобілі підкидає вже не гірше, як на дорозі до Сарн.
У тому, що траса міжнародного значення Київ-Чоп починає руйнуватися, звинувачують дорожників. Мовляв, якби покриття вчасно і якісно ремонтували, наслідки були б не такими сумними. У Службі автомобільних доріг у Рівненській області запевняють, що вибоїн біля Корця вже немає. Минулого тижня їх залатав облавтодор, який хоч і нарікає на застарілу техніку, щороку виграє тендери на обслуговування рівненських доріг. Микола Козачок, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області: — Ямки на дорозі Київ-Чоп з'явилися недавно через різкі перепади температури, під час яких дорожнє покриття найчастіше руйнується. Трасу Київ-Чоп робили якісно, адже працювали міжнародні фірми, які працюють і на європейських дорогах, але ми маємо проблему зі збереженням доріг. Цією трасою щодня проїжджає 3-4 тисячі великовагового транспорту, і фактично його вагу ніхто не контролює. Ми будемо ремонтувати дорожнє покриття, але його потрібно берегти. На трасі Київ-Ковель, де значно менше транспорту, таких проблем немає. А днями на Острожчині вантажівки вивозили урожай з полів і болото все залишили на трасі. І хто в кінцевому підсумку стає винним, як через це болото трапляється ДТП, — дорожники. Облавтодор якісно робить ямковий ремонт. Маємо власну лабораторію, тож якщо робота неякісна, ми її не оплачуємо. Поблизу Птичі тріснуло полотно, тому там така ситуація, проте ремонтувати зараз ми не можемо, будемо з весни.