Трасу на Луцьк цього року не завершать

1402 0

Ми у соцмережах:

Трасу на Луцьк цього року не завершать

Четвертий рік ремонтують шість кілометрів траси Рівне-Луцьк — чотири смуги від Луцького кільця у Рівному до Азотівського кільця у Карпилівці. І хоч порівняно з минулим роком автомобілістам їхати дорогою з затягнутим ремонтом стало значно легше, назвати трасу зручною для проїзду поки що не можна.

Капітально ремонтувати міжнародну трасу, яка з’єднує Рівне, Луцьк та тягнеться до польського кордону в Устилузі, на Рівненщині почали у 2018 році. Тендер Служби автомобільних доріг тоді виграло білоруське державне ВАТ «Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест». У тому ж році білоруси виконали робіт на 65 млн, загалом за шість кілометрів мали отримати 290 млн грн, а капремонт виконати до кінця 2019-го. Проте на початку літа 2019 року роботи зупинили.

Офіційна причина зупинки — потреба внести зміни у проєктно-кошторисну документацію, спроєктувавши виїзд на трасу з Північної об’їзної, яку обіцяють добудувати до Дня Незалежності цього року. Внести зміни планували швидко, і у білоруській компанії навіть були певні, коментуючи про це ЗМІ, що Служба продовжить з ними контракт. Втім, без роботи дорога простояла більше року, а тендер оголосили новий.

У серпні минулого року Служба автомобільних доріг за результатами нового тендера підписала договір з київсько-черкаським товариством «Енергетично-дорожнє будівництво» — на 450 млн грн. Ремонт товариство мало би закінчити до кінця цього року, проте у березні термін продовжили на рік — до грудня 2022 року. Як зазначено у додатковому договорі, «у зв’язку з затримкою фінансування».

Відповідно до плану фінансування, цього року на капремонт дороги (а це заміна основи та покладання трьох шарів асфальту) виділять 98 млн грн, на наступний — 257,4 млн. Торік «ЕДБ» заплатили, відповідно до договору, 94,5 млн грн. Цього року, за даними з порталу використання публічних коштів, Служба автодоріг «ЕДБ» переказала уже понад 27 млн грн.

Попри вказане у договорі, голова Рівненської ОДА Віталій Коваль, проінспектувавши у квітні ремонт цієї дороги, на своїй сторінці у Facebook зазначив:

«Дорога на виїзді з Рівного у бік Луцька. Наразі повністю завершено влаштування основи та нижніх шарів асфальтобетону по всій протяжності лівого проїзду. Збудовано штучну споруду, по лівій стороні повністю влаштовано основу дорожнього одягу та нижні шари асфальтобетонного покриття. Демонтовано автопавільйони, лінію освітлення та контакну тролейбусну мережу. Плани на 2021 рік: фрезерування 3,3 км правого проїзду, покладання там нижнього шару асфальту довжиною 4 км. А також покладання по обидві сторони верхнього шару асфальту — 6 км. Також буде зроблено перевлаштування системи штучного освітлення і контактної мережі ЛЕП для руху тролейбусів. На це заплановано витратити 363 мільйони гривень».

Окрім того, варто зазначити, що «ЕДБ» ремонтує дорогу не саме. За даними порталу «Бігус.Інфо», товариство співпрацює з «ВВВ Монтаж», директором якого був нинішній голова ОДА Віталій Коваль, та «Рівнеавтошляхбудом», в якому торік змінилися акціонери і який також почали пов’язувати з головою ОДА.

Зазначимо, що до минулого року смуги у напрямку Луцька від Луцького кільця були з новим асфальтом, але закриті для руху через незавершені роботи. Потоки автомобілів їхали смугами, що у напрямку Рівного. Асфальт не витримав навантаження і у буквальному сенсі «розлізся». Деякі автомобілісти без офіційного дозволу самі їздили відремонтованою частиною. Наразі вона вже відкрита для всіх, проте рух ділянкою все одно ускладнено — до Луцького кільця утворюються затори.

Щодо решти частини дороги Рівне-Луцьк на Рівненщині, то дорожники залатали більшість вибоїн та почали на деяких ділянках замінювати асфальт методом карт (зрізають верхній шар та стелять новий), наприклад, так зробили біля Бронників.

Також Служба автомобільних доріг оголосила тендер на розробку проєктно-кошторисної документації на реконструкцію ще 10 кілометрів траси Рівне-Луцьк-Устилуг — орієнтовно ділянка від Клеваня до Бронників. Проєкт, вартістю понад 15 млн грн, повинні будуть розробити до кінця наступного року. Аукціон для визначення проєктної організації, з якою підпишуть договір, відбудеться 11 травня.

Олеся АНТОНЕНКО.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також