Міський голова Рівного Олександр Третяк провів у себе «транспортну» нараду. Він звернувся до начальників відповідних управлінь з вимогою вжити заходів, щоб вирішити проблему з громадським транспортом у місті. Адже буквально на власній шкурі переконався, що вранці дістатися на роботу вчасно для рівнян – нереально.
- О шостій ранку я перевіряв, як працює снігоочисна техніка в місті. Побаченим залишився задоволеним. Цього року зима не застала нас зненацька. Тоді я вирішив дістатися на роботу громадським транспортом, оскільки останнім часом отримую дуже багато скарг рівнян на його роботу. Я стояв на зупинці на вулиці Степана Бандери. Перша 49 маршрутка на зупинці просто не зупинилась, ще одна взяла тільки одну людину, приїхав тролейбус, впустили тільки двох. На наступний довелося чекати 15 хвилин. Було доволі таки холодно, я відчув це на собі. Доручив начальнику управління транспорту в місті та начальнику тролейбусного управління знайти шляхи вирішення проблеми.
Начальник управління транспорту Ярослав Сахнюк:
- Ми ведемо моніторинг, глянули з начальником тролейбусного управління графіки, інтервали руху якраз ось цього тролейбусу під номером 1 і 49-х маршрутних таксі. Це один з кращих маршрутів. Вони всі до єдиного виїжджають. По маршрутних таксі в нас там все добре. Проаналізувавши рух тролейбусів, зрозуміли, що напевне треба додати на цей маршрут ще один тролейбус. Пан Валентин пропонує з номеру 10 перекинути на 1. В годину пік це врятує ситуацію. В принципі, в нас більше скарги по цьому напрямку не було. Були скарги за маршрут 61 та 61А, який заїздить на «Щасливе» і в напрямку Корнина. По 42 та 43 маршруту також виникали питання. Їм надали компенсацію по пільговому перевезенню за рішенням комісії ТЕБ та НС. Вони знайшли водіїв і проблему вирішили.
Начальник тролейбусного управління Валентин Ткачук:
- В нас у місті є 8 тягових електростанцій, 60 кілометрів контактної мережі, 30 кілометрів кабелів. Ми працюємо в цьому діапазоні. Ми не можемо збільшити випуск, тому що контактна мережа станцій цього не витримає. В час пік по вулицях Соборна та Київська графік - майже одна хвилина. Потрібно ставити питання про ще одну тягову станцію. Перший маршрут – найдовший. Оборотна година його складає 1 год. 29 хв. Дійсно «одиничок» не вистачає. Я постараюся збільшити кількість тролейбусів, про що доповім пізніше.
Ми поцікавилися в п.Третяка, чи можливо відмінити або ж пом’якшити заборону на перевезення в маршрутках певної кількості пасажирів. Адже, наприклад, в Києві цю заборону взагалі ігнорують. В метро, автобусах, трамваях та маршрутках набивається пасажирів і на стоячі, і на сидячі місця.
- Ми піднімали це питання на нараді з представниками Уряду, - відповів Олександр Третяк. – Нам обіцяли сьогодні, 9 грудня, дати відповідь. Проте досі її не отримали. В нас і так лояльно ставляться до перевезень пасажирів. Я сам був свідком, як водій брав більшу кількість, ніж було сидячих місць.