З середнього ремонту у Рівному вийшов на лінію тролейбус №145. У нього був граничний пробіг - 90 тисяч кілометрів
«Рівнеелектроавтотранс» повідомляє, що тролейбусу замінили зовнішню обшивку кузова оцинкованою жестю, яка була оздоблена алюмінієвим декоративним профілем, замінили ізоляційне покриття підлоги салону, обшивку спинок та сидінь, засклили дверні створки та лобове вікно.
Замінили внутрішню обшивку стелі та боків салону спеціальним покриттям "техноплит". Підлога салону тепер замінена водостійкою фанерою та покрита спеціальним ізоляційним покриттям, яке оздоблено алюмінієвим кутником. У салоні тролейбуса встановлено нові поручні.
Тролейбус тепер має нові передні шини та колісні диски, новий компресор та карданний вал, амортизатори підвіски, склоочисники, плафони освітлення салону, фари, елементи зовнішнього освітлення та акумуляторні батареї.
Замінили також задні гальмівні камери енергоакумуляторів та регулятори положення кузова. Відремонтували каркас кузова, механічне, електричне та пневматичне обладнання. А наостанок – пофарбували тролейбус якісною автомобільною фарбою.