Цілі SMM-просування

237 0

Ми у соцмережах:

Цілі SMM-просування

Сьогодні SMM-просування вважається одним із найефективніших способів впливу на свою цільову аудиторію. Для досягнення тих чи інших результатів передбачені різні SMM-інструменти, під кожну кампанію прописується окрема стратегія та контент-план. Щоб усе це спрацювало на 100%, необхідно спочатку правильно сформулювати цілі просування, зрозуміти, на що наголосити та ін. І головне розуміти - що таке SMM.

Ключові цілі SMM-просування

Розглянемо найпоширеніші завдання, що ставляться перед SMM:

Залучення клієнта до основного сайту. Крім контекстної реклами та інших маркетингових інструментів, SMM запросто збільшує зростання відвідувань вашого веб-порталу. Наприклад, грамотна згадка сайту на профільних форумах, правильна подача в блогах та соцмережах, SMO-оптимізація сайту та збільшення кількості переходів вам гарантовано.

Робота з неприємними відгуками. Присутність компанії в Інтернеті не обходиться без негативних відгуків, коментарів, чуток та інших нюансів, які можуть зіпсувати репутацію навіть хорошого бренду. Завдяки соціальним медіа ви можете розраховувати на ефективну роботу з негативом.

Позитивний настрій. Крім "вирівнювання" репутації, важливо підтримувати позитивний настрій навколо бренду. Для цього йдуть хороші відгуки про компанію, у тому числі і у форматі дискусії. Добре справляються із цим завданням і корпоративні блоги, наповнені якісним контентом.

Продаж. Безперечно, одне з ключових і першочергових завдань SMM-кампанії. Уточнимо, що говорячи про продаж ми маємо на увазі наступне:

  • Швидке підняття продажів. Іноді перед SMM-кампаній варто мета підняти продажі і швидко. Тут включаються в роботу вірусні технології та "сарафанне радіо", які не використовуються для постійної підтримки рівня продажів.
  • Повторний продаж. За наявності старих клієнтів дуже важливо зробити так, щоб вони робили повторні покупки. Грамотна інформаційна підтримка гарантує, що цей показник буде на висоті, незалежно від чого. Важливо вести спільноту та блоги, генерувати якісний контент, у якому аудиторія зацікавлена.

Аналіз потреб аудиторії. Як відомо, що краще ви знаєте свою аудиторію, то простіше налагодити з нею контакт. Використовуйте опитування, впроваджуйте дискусії, які зможуть вивести на поверхню думки вашої аудиторії.

Інформування клієнтів. Тримайте ваших клієнтів у курсі того, що відбувається у вашій компанії. Розповідайте про нові товари та послуги, робіть звіти про проведені конференції та інші події, підбивайте проміжні підсумки.

Які завдання не потрібно ставити перед SMM

Ставлячи перед собою описані вище цілі, ви зможете підвищити рівень продажів, підвищити впізнаваність бренду і залучити нових клієнтів. Однак від чого варто утриматися, то це від "очорніння" конкурентів. В іншому випадку ви ризикуєте опинитися в програші, оскільки клієнти навряд чи захочуть співпрацювати з компанією, яка ставить перед собою цілі.

Щодо роботи з аудиторією, постарайтеся розпочинати кампанію без агресивних способів впливу. Пам'ятайте, що користувачі соцмереж використовують дані платформи для розваги, а нав'язлива реклама може спровокувати негатив.

Знайдіть оптимальний спосіб формування довірчих відносин із клієнтом та дотримуйтесь цієї лінії протягом усієї кампанії. 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також