Вже до кінця тижня жителі Рівненщини, звертаючись у ЦНАПи, зможуть використовувати електронні документи. Тож сканувати чи робити ксерокопії, наприклад, паспортів вже не доведеться.
Це стає можливим завдяки підключенню Центрів надання адміністративних послуг області до сервісу «Шеринг». За своєю суттю, це новітній спосіб надання копій цифрових документів з допомогою застосунку «Дія». Він доволі зручний і ефективний. Адже таким чином скорочується час на обробку і перевірку документів.
На сьогодні підключення ЦНАПів області до цього сервісу триває.
Зараз процес цифровізації відбувається у багатьох галузях. І важливу роль тут відіграє перехід у режим «paperless» (тобто «без паперів»). Адже насправді це спрощує і прискорює багато моментів. Наприклад, отримання адміністративних послуг. Вже сьогодні мешканцям частини громад, які звертаються у ЦНАПи, не доведеться носити з собою певні паперові документи. Достатньо мати застосунок «Дія». Це зручно і безпечно.
Для шерингу документа потрібно: відкрити його в застосунку «Дія», дати працівнику ЦНАПу зісканувати QR-код; надати дозвіл на його шеринг. Після цього документи надходять на електронну пошту ЦНАПу в форматі PDF-файлів.
Вже сьогодні використовувати такий алгоритм можуть жителі Рівного, Радивилова, Корця, Володимирця, Козина, Дубно, Острожця, Демидівки, Березного, Гощі, Здолбунова, Клеваня, Дядьковичів, Острога, Шпанова, Сарн, Степаня, повідомляє пресслужба Рівненської ОДА.