Лише дві з чотирьох смуг відкрито для автомобілів на частині дороги Рівне-Луцьк: від Луцького кільця у Рівному до Азотівського у Карпилівці. Поки транспорт їде асфальтом, який встигла відремонтувати білоруська компанія. А ту ділянку, яку так і не розпочали ремонтувати через зміну планів Служби автомобільних доріг, тепер невідомо коли відкриють. Цього року дорогу не ремонтуватимуть.
Білоруське державне ВАТ «Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест» ремонтувати ділянку траси Рівне-Луцьк розпочало торік. За ремонт шести кілометрів від Азотівського кільця до Луцького у Рівному білоруси мали отримати 290 млн грн. Торік їм виплатили 65 млн, на цей рік було передбачено 50 млн. Проте у червні капремонт було зупинено, а Служба автодоріг розірвала договір підряду. Білоруси, стверджують у САД, працювали добре, проте, мовляв, роботи потрібно було зупинити, аби внести зміни у проектно-кошторисну документацію і передбачити у ній виїзд на луцьку трасу Північної об’їзної, будівництво якої має розпочатися вже цього року.
У Службі автомобільних доріг влітку зазначали, що до вересня буде відкориговано проект капітального ремонту луцької траси і оголошено новий тендер, щоб до кінця року продовжити роботи. Проте наприкінці вересня на Prozorro тільки з’явився звіт про укладений договір із проектним державним товариством «Укрдіпродор». На те, щоб внести у проектно-кошторисну документацію на ремонт траси Рівне-Луцьк зміни, з державного бюджету витратять близько 1,5 млн грн. Коли оголосять сам тендер на ремонт і на скільки подорожчають роботи — поки невідомо.
— На наступний рік на ремонт траси Рівне-Луцьк заплановано 128 млн грн з держбюджету, — зазначає речник Служби автодоріг у Рівненській області Дмитро Леонтіюк. — У цьому році на цій дорозі капітальних ремонтних робіт більше не буде, на жаль. Затримка з коригуванням проектно-кошторисної документації виникла через величезну кількість бюрократичних моментів та процедур. У наступному році, натомість, планується на цій трасі повністю закінчити дві смуги у напрямку Рівного. У 2021 році будуть робити вже смуги у зустрічному напрямку. Чи будуть, поки не розпочалися роботи, і надалі частково перекриті смуги у напрямку до Луцька, ще вирішуємо, узгоджуємо питання і з поліцією, і з ДСНС.
Додамо, що 4 листопада Служба автодоріг прозвітувала, що передала іншій білоруській компанії — «Дорожньо-будівельному тресту №2 м.Гомель» — 15 томів проектно-кошторисної документації на будівництво Північної об’їзної, що з’єднає траси Київ-Чоп та Рівне-Луцьк в об’їзд Рівного. За роботи білоруська державна компанія отримає 746 млн грн з українського держбюджету.
Алла САДОВНИК.