Турбокільце на Макарова будуватимуть кияни?

3700 0

Ми у соцмережах:

фото: 4 влада

Через два тижні на вулиці Макарова має з’явитися будівельна техніка. Адже тендер на будівництво так званого турбокільця, тобто перебудови аварійного перехрестя з вулицею Дубенською, відбувся. Два тижні потрібні, за процедурою, на вивчення документів переможця і очікування на можливе оскарження його результату.

Ще на початку року міська рада передбачила понад 28 мільйонів 816 тисяч гривень, щоб побудувати турбокільце, про необхідність якого говорять уже кілька років. У тендері взяли участь три компанії — київська «Будальянс груп», вінницьке «МЕГО ЛТД» та рівненська «Євромагістральбуд». Переможець — київська будівельна компанія, оскільки запропонувала найнижчу ціну за роботу — 28 мільйонів 224 тисячі гривень.

Володимир Ляшук, начальник міського управління УКБ:

— Зараз ми вивчаємо документацію переможця. Якщо з нею усе гаразд, то буде підписано договір. Надіюсь, що ніхто з учасників тендера не буде оскаржувати результати торгів, бо це затягне початок виконання будівельних робіт. Плануємо, що усе це займе близько двох тижнів.

Оскільки перехрестя доволі жваве, то на період будівництва ближче до заправки буде влаштовано об’їзд. Зробимо там тимчасову дорогу. Розумію, що це, можливо, ускладнить рух транспортних засобів, але воно того варте. Думаю, що водії з розумінням поставляться до ситуації. Адже уже давно всі знають, що перехрестя вулиць Макарова-Дубенська небезпечне. Там часто трапляються ДТП, деякі з них — з летальними наслідками. Для того, щоб поліпшити ситуацію, ми й передбачили турбокільце. Воно значно зменшить ризики аварійності, бо водії автоматично скидатимуть швидкість.

Передбачених коштів має вистачити на завершення асфальтування вулиці Макарова та будівництво нового турбокільця. Згідно з графіком, виконання будівельних робіт складає до пів року. Однак ми проситимемо здати у максимально стислі строки. Потрібно встигнути завершити роботи до осені, бо не зрозуміло, які будуть погодні умови. Узагалі — це складний об’єкт, бо кільце не можна будувати чергами. Все потрібно робити в комплексі.

А чому на схемі майбутнього турбокільця показана ще одна дорога, якої немає? — запитують рівняни. В управлінні капітального будівництва уточнюють: дорога є, але поки що тільки на генплані міста. Ця дорога мала б розвантажити від транспорту об’їзну і вул. С. Бандери. Але коли її збудують — невідомо.

Містопланувальник Андрій Шевчук «4 владі» пояснив:

— Відразу враховували, що має з’явитися четвертий відгин на перехресті. Це вулиця, яка має з’явитися рано чи пізно. Вона буде частково дублером вулиці Басівкутської й частково дублером вулиці Бандери. Вона має сполучити це перехрестя з вулицею Дворецькою, а потім піти до вулиці Чорновола, вийшовши перед дамбою мостом і з’єднавшись з вулицею Басівкутською.

Богдан СЛОНЕЦЬ.

У матеріалі використані фото видання 4 влада


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також