Коли в Лізи Кросслі з міста Арнольд у графстві Ноттінгемшир вийшов з ладу лічильник електрики, вона звернулася у свою компанію Powergen, яка замінила прилад, повідомляє Бі-Бі-Сі. Проте коли 12 січня надійшов рахунок на оплату світла в її будинку, подиву жінки не було меж. За минулий квартал там значилася сума 202 020 052,47 фунта. «Досить дивно для мого будинку з двома спальнями», — говорить Кросслі. «Я зателефонувала в компанію, і мені дозволили не сплачувати. Але я сплачувати і не збиралася», — додає вона.
Коли в Лізи Кросслі з міста Арнольд у графстві Ноттінгемшир вийшов з ладу лічильник електрики, вона звернулася у свою компанію Powergen, яка замінила прилад, повідомляє Бі-Бі-Сі. Проте коли 12 січня надійшов рахунок на оплату світла в її будинку, подиву жінки не було меж. За минулий квартал там значилася сума 202 020 052,47 фунта. «Досить дивно для мого будинку з двома спальнями», — говорить Кросслі. «Я зателефонувала в компанію, і мені дозволили не сплачувати. Але я сплачувати і не збиралася», — додає вона. Представник Powergen Нік Ларкін заявив: «Мова йде про невеличку помилку з нашого боку, проте в результаті вийшло дуже велике число. Насамперед я хотів би попросити вибачення в пані Кросслі за те, що сталося». Компанії також довелося просити вибачення в інших 86 клієнтів, яким теж надійшли багатомільйонні рахунки.