«Центр обслуговування клієнтів» ПАТ «Рівнегаз», що на вулиці Грушевського у Рівному, щодня обслуговує близько 1000 клієнтів. Найчастіше люди звертаються з питаннями, коли купують нове житло, коли відбувається зміна мешканців, проводять звірку, у них приймають показники, оформляють пільги, їм роз’яснюють по рахунках, коли щось незрозуміло.
Торік працівники ЦОК зафіксували понад 600 тисяч дзвінків, ще 37 тисяч споживачів обрали голосовий помічник.
Нині на Рівненщині працює три Центри обслуговування клієнтів, четвертий уже 1 березня відкриється в Дубні.
Регіональна газова компанія, з якою співпрацює «Рівнегаз», стала першою в області серед надавачів комунальних послуг, хто масово запровадив дистанційні сервіси для клієнтів. Так, споживачі можуть передати покази лічильника, не виходячи з дому, через особистий кабінет на сайті компанії, СМС-повідомленням, через Viber. Перелік усіх способів передачі даних є у кожному рахунку за газ, а також на сайті газорозподільної компанії.