Днями представники компанії «Microsoft» представили свій новий проект - розумне дзеркало для магазинів бренду H&M.
Унікальне дзеркало поки в одному екземплярі і розташоване у магазині H&M у Нью-Йорку. На перший погляд, це звичайне дзеркало, проте воно вміє фотографувати. Окрім того, може давати поради для вибору одягу, повідомляє Ukr.Media.
«Це інтерактивне дзеркало – приклад одного з потенційних застосувань голосових асистентів і пошуку нових креативних та сучасних способів взаємодії з клієнтом», – розповіла директорка розвитку бізнесу Microsoft Лінда Піммешофер.
Дзеркало зчитує обличчя людини, яка потрапила в його поле зору, вітається і пропонує зробити фото або дати пораду по стилю.
Клієнт вибирає опцію, а потім сканує спеціальний QR-код, за допомогою якого він зможе отримати фотографію на свій мобільний.