Увечері 13 вересня виникли проблеми в роботі терміналів ПриватБанку в супермаркетах та рітейл-мережах, а також збій у роботі додатку «Приват24».
Відповідні проблеми hromadske підтвердили hromadske у прес-службі банку.
Там розповіли, що виник технічний збій, але наразі його вже усунули.
Проте проблеми з оплатою у терміналах ще можуть виникати у зв’язку з тим, що під час збою накопичилась черга із запитів.
Станом на 20:00 у банку обіцяли,, що за півгодини-годину термінали та «Приват24» працюватимуть без збоїв.
Раніше ПриватБанк запустив функцію оплати в інтернет-магазинах без введення номерів карток.
12 вересня ПриватБанк також презентував оновлений додаток «Приват24». У додатку змінили дизайн та додали низку функцій. Тоді ж анонсували запуск технології, яка дозволить здійснювати оплату в роздрібних мережах за допомогою власного обличчя.