Сьогодні клієнти банку не могли авторизуватись у додатку Приват24, дзвінки до контакт-центру банку виявились тимчасово недоступними, були збої і під час розрахунку картками у супермаркетах.
ПриватБанк повідомив у Фейсбуці:
- Ми дякуємо за надзвичайне терпіння всім клієнтам. Наразі наші технічні команди вже відновили Приват24 для бізнесу: у новій версії працюють всі сервіси, за виключенням виписок. Також доступна Оплата частинами та кіоски (крім функції оплати мобільного).
POS-термінали та банкомати банку працюють без збоїв.
Усі технічні команди ПриватБанку зараз працюють на максимумі для відновлення роботи Приват24 для фізичних осіб. Зараз ви можете зайти у онлайн-банкінг, проте сервіси працюють нестабільно.Ми ще раз хочемо подякувати за ваше розуміння та підтримку в складній ситуаціі. Робимо все можливе для повного відновлення роботи всіх наших сервісів!