У рівенських літаків з’явиться новий власник

1731 0

Ми у соцмережах:

У рівенських літаків з’явиться новий власник

Ознака добробуту людини — хороший автомобіль, добротне житло. Але якщо автомобіль не розкіш, як стверджують, а засіб пересування, то справжнім «шиком» можна вважати персональний літак. Здається, ще ніхто з рівнян, навіть забезпечених, не може похвалитися таким здобутком. Але відтепер може все змінитися — достатньо буде лише комусь придбати контрольний пакет акцій ВАТ «Рівенська авіакомпанія «Універсал-Авіа».

Ознака добробуту людини — хороший автомобіль, добротне житло. Але якщо автомобіль не розкіш, як стверджують, а засіб пересування, то справжнім «шиком» можна вважати персональний літак. Здається, ще ніхто з рівнян, навіть забезпечених, не може похвалитися таким здобутком. Але відтепер може все змінитися — достатньо буде лише комусь придбати контрольний пакет акцій ВАТ «Рівенська авіакомпанія «Універсал-Авіа». Нині 117 працівників «Універсал-Авіа» займаються міжнародними та внутрішніми авіаперевезеннями як пасажирів, багажу, так і пошти та вантажів, технічним обслуговуванням літаків. — В інших обласних центрах подібні підприємства вже приватизовані, — розповів заступник начальника територіального відділення Фонду державного майна України у Рівенській області Олексій Левицький.— Рівенська авіакомпанія — одна з останніх, але все відбувається згідно з планом приватизації. «Універсал-Авіа» може зацікавити інвесторів, щоправда, поки що невідомо, яких саме і чи рівенські підприємці зможуть викласти за 82 відсотки акцій ВАТ майже 5 мільйонів гривень (таку початкову ціну запропоновано Фондом держмайна). Вартість активів ВАТ після «провального» 2001-го, минулого року зросла на 2,5 мільйона гривень, за останній рік підприємство надало послуг на суму близько 4 мільйонів. — Продажем рівенської авіакомпанії займаються у Києві, створять приватизаційну комісію, до складу якої зазвичай входить директор компанії та представник місцевої влади, — пояснив Олексій Левицький.— «Універсал-Авіа» перебуває у державній власності, а тому усі гроші від приватизації надійдуть у Держбюджет. Перед бажаючими придбати рівенські літаки, будівлі, складські приміщення тощо постане декілька обов’язкових умов — технічна реконструкція підприємства, недопущення звільнення працівників з ініціативи нового власника протягом 6 місяців від дня переходу до нього права власності, створення нових робочих місць. Директор «Універсал-Авіа» Ростислав Бацовський був лаконічнішим у спілкуванні з кореспондентом «РВ». — Так, справді, згідно з планом приватизації спочатку провели акціонування підприємства, а тепер оголосили конкурс на продаж, — підтвердив він. — Але для чого вам це потрібно і чого ви лізете, куди не треба? Куди треба «лізти» журналістам, пан Бацовський не пояснив, хоча, як державний службовець, напевне, знає про необхідність надання інформації для ЗМІ і про те, що ВАТ — не його приватна власність, а державна. Тому платники податків повинні знати, що відбувається в «Універсал-Авіа». З приходом нових власників це, мабуть, буде зробити ще важче. А директор може почуватися спокійно принаймні найближчі півроку — новий власник не матиме права ні розірвати з ним трудовий договір, ні звільнити його з роботи.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також