У рівненську галерею придбали двосторонню картину Адальберта Ерделі

1039 0

Ми у соцмережах:

У рівненську галерею придбали двосторонню картину Адальберта Ерделі

Унікальну роботу художника з Ужгорода Адальберта Ерделі 18-го вересня презентували в галереї "Євро-Арт" в Рівному. Полотно двостороннє і демонструє два етапи творчості автора. Картину галерея придбала у рідних художника. Подібної, зі слів працівників галереї, в Україні немає. Вартість картини у галереї не розголошують.

Полотно художника з Ужгорода Адальберта Ерделі – двостороннє. З одного боку – робота "Оголена на березі". З іншого - "Купальниці".

- Цікавинка у тому, що з одного боку полотно 30-х років. Це той період, коли художник себе шукав. А вже з іншого боку – це те, де він знайшов себе остаточно, де ми вже бачимо барви закарпатської школи живопису, це його "Купальниці", – розповіла Суспільному арт-менеджерка галереї "Євро-Арт" Юлія Савуляк.

У художників таке буває дуже часто.

- Це може бути причина у тому, або не було під рукою полотна, а ти працював над однією роботою, а тут ти розумієш, що в тебе натхнення щось написати, ти швидко перевертаєш, що, можливо вийшло з цими "Купальницями". Він швидко перевернув, зробив роботу і був задоволений, – розповіла менеджерка.

Зі слів Юлії Савуляк, робота "Оголена на березі" – особлива. Адже до неї, як стверджують мистецтвознавці, Адальберт Ерделі неодноразово повертався та допрацьовував.

- В цій роботі ми можемо впізнати його дружину, жінку, яку він надзвичайно цінував і кохав, це Магдалина Сливка. Ерделі він був надзвичайно швидким. Якщо було натхнення, він міг одну роботу написати за 2 години, він цим славився. Але "Оголена на березі"... Реставратори і мистецтвознавці були вражені, тому що тут видно по тому, як він накладав фарбу, оці його пошуки, - додає Юлія Савуляк.

Картину, яка демонструє два етапи творчості художника, галерея придбала в Ужгороді в родини племінника дружини Адальберта Ерделі.

- Вона єдина така в Україні, яка потрапила до нас у колекцію. Така от цікавинка ще, cам Адальберт Ерделі – він був забобонний і є свідчення про те, що, коли він подорожував і коли оглядав якийсь шедевр мистецтва, який його надихав, він намагався його торкнутися. Він вважав, що таким чином трішки забере собі таланту, – розповіла арт-менеджерка.

В галереї дозволено фотографувати, робити відео, але заборонено торкатися до полотен. Однак, у цьому випадку для відвідувачів зроблять виняток дозволять торкатись до рами, аби взяти трохи таланту цього художника. 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також