Пасажирський маршрут під номером 31, який у Рівному сполучав мікрорайон "На Щасливому" з автостанцією "Чайка", припинив рейси. У тестовому режимі маршрутки курсували з 12 квітня. А минулого тижня вони припинили виїжджати.
Керівник міського управління транспорту Іван Фурлет каже: маршрут виявився нерентабельним. Голова Союзу перевізників Валентин Демчук це підтвердив і додав, що перш ніж прокладати схему руху – варто було порадитися з ними, повідомляє Суспільне.
Перша маршрутка під номером 31 виїхала у рейс 12 квітня. Вона курсувала у тестовому режимі з мікрорайону "На Щасливому" через вулиці Чорновола, Карнаухова, Відінську, Степана Бандери, Княгині Ольга, Київську та Костромську, до автостанції "Чайка".
За такою схемою маршрутки мали курсувати у тестовому режимі до липня. Після цього рейс мали або затвердити, або – ні.
Голова ГО "Союз перевізників України" Валентин Демчук називає цю спробу невдалою та непродуманою, а сам маршрут – нерентабельним та збитковим.
"Я казав, що перед тим, як приймати якесь рішення, слід було радитися з перевізниками", – додає Валентин Демчук.
Виходити у рейс маршрутки під номером 31 припинили минулого тижня.
Про те, що маршрут скасували, жителька мікрорайону "На Щасливому" Валентина дізналась від журналістів Суспільного. Каже: за весь час так ним і не скористалася.
"Я колись бачила, він стояв на тій зупинці, довго-довго. Потім під'їхав сюди, тут буквально пару людей сіло. Тоді, може, треба щось інше продумувати", – додає жінка.
Нині на "Щасливе" заїжджає дві маршрутки: 61 та 61-А. Звідси вони курсують у бік Ювілейного через центр.
Жителька мікрорайону "На Щасливому" Ірина – колишня перевізниця. Вона поділяє думку представника "Союзу перевізників" про те, що маршрут був непродуманим.
"Треба було нову дорогу використовувати. А так 61, 61-А, чудово їздять, 5-7 хвилин. Продумати треба, щоб в різні напрямки їздили. Тут багато людей, хто на "Чайку" їздить", – додає жінка.
В управлінні транспорту поки немає остаточного рішення, як запустити цей маршрут.
"Попередні дослідження показали, що він не виправдовує себе, кількість пасажирів не закриває ті витрати, які несуть перевізники", – коментує начальник управління транспорту Рівного Іван Фурлет.
"Можна придумати інші шляхи, як вивезти звідти людей. Є у нас 38 маршрут, можливо залучити туди частину цього маршруту, який іде достатньо близько від Щасливого. Так само у нас є маршрути квасилівського напрямку, можливо, з ними поспілкуватися", – додає Валентин Демчук.
Наразі управління транспорту, за словами Івана Фурлета, досліджує транспортну систему міста, після чого розгляне, як організувати рух, зокрема, через мікрорайон "На Щасливому"
Курсувати маршрутка №31 мала з інтервалом в 10 хвилин й проїжджати вулиці: Чорновола, Карнаухова, Відінську, Степана Бандери, Княгині Ольги, Київську, Костромську Гагаріна до "Чайки" орієнтовно за пів години.
Після кількох днів після запуску 31-ї маршрутки автобусів рівняни стали скаржитись, що частина водіїв з’їжджають з маршруту раніше графіку. Через це в управлінні транспорту і зв’язку Рівного вирішили рахувати пасажирів та визначати, як оптимізувати рух.