З початку війни головні пропагандиські телеканали Росії почали втрачати аудиторію.
Російська соціологічна служба «Ромир» повідомляє, що аудиторія найбільших федеральних телеканалів – Першого каналу, «Росія-1» та «НТВ» скоротилася на чверть.
НТВ» із третього місця з охопленням у 21,1% перемістився на четверте місце (16,3%). Його місце у трійці лідерів посів «РЕН ТВ» із охопленням 16,6%. Цей телеканал також показав найменше скорочення середньоденного охоплення за пів року. На першому та другому місцях, як і раніше, «Перший канал» і «Росія-1». Їхнє середньоденне охоплення з лютого по липень скоротилося з 33,7% до 25,5% і з 30,9% до 23%.
Відбулося різке зростання популярності мережі Telegram. Середньоденне охоплення аудиторії телеграм-каналів за пів року зросло з 19,1% до 26,8%, що свідчить про те, що телеграм-канали читає більше росіян, ніж дивляться телевізор.
Російська служба «Радіо Свобода» відзначає, що найбільше у Telegram зросла аудиторія ЗМІ, які вважають незалежними. З моменту війни підйом аж на 219% продемонстрували телеграм-канали 16 незалежних медіа, серед яких Радіо Свобода, "Медуза" та "Медіазона", читали близько 4,7 мільйона підписників.