У США законодавчо обмежують гучність телереклами

1613 0

Ми у соцмережах:

У США законодавчо обмежують гучність телереклами

Палата представників Сполучених Штатів схвалила законопроект, покликаний обмежити гучність телевізійної реклами, передає Бі-Бі-Сі. Закон про зменшення гучності нижня палата конгресу прийняла усним голосуванням.

Ініціатором законопроекту стала конгрессмен від Демократичної партії Анна Ешу. За її словами, більшість американців готові терпіти рекламу, але їх дратують раптові стрибки гучності. Згідно з поектом, забороняються рекламні ролики з «занадто гучним або пронизливим звуком», а також ролики, максимальна гучність яких суттєво перевищує гучність програми, у рамках якої вони передаються. До речі у Росії парламентарі теж намагалися боротися із занадто гучною рекламою ще на початку десятиліття. Однак результати цієї боротьби поки не проявилися ніяк. Федеральна служба з питань зв’язку повинна домогтися того, щоб ці норми були втілені в життя протягом року. За існуючими насьогодні правилами, телекомунікаційна індустрія повинна сама стежити за дотриманням норм гучності. Але, як сказала Анна Ешу, «добровільне дотримання обмежень не працює ось вже 50 років». Щоб набрати чинності, закон про зменшення гучності комерційної реклами повинен бути схвалений сенатом, верхньою палатою американського конгресу.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також