«Укрпошта» святкує 15-річчя

2578 0

Ми у соцмережах:

 «Укрпошта» святкує 15-річчя

Упродовж цього періоду підприємство зростало і міцніло, робило впевнені кроки на шляху свого реформування та удосконалення. Це дозволило «Укрпошті» завчасно реагувати на потреби клієнтів, запроваджуючи нові послуги та поліпшуючи їхy. якість. Але головною цінністю Рівненської дирекції підприємства, «золотим» її фондом є листоноші, начальники відділень зв’язку, оператори, сортувальники, водії, спеціалісти та керівники — висококваліфіковані працівники, фахівці своєї справи, які своєю сумлінною працею підвищують імідж пошти.

— Попри всі економічні складнощі, відсутність будь-яких дотацій з боку держави, «Укрпошта» остаточно утвердилася як самодостатня господарська одиниця, що забезпечує прибуткову діяльність, як сучасне підприємство, що гідно конкурує на поштовому ринку країни, активно інтегрується у світовий поштовий простір, — відзначає директор Рівненської обласної філії «Укрпошти» Василь Глущук. До речі, саме завдяки роботі пана Глущука та його однодумців за останні роки в Рівненській дирекції відбулися разючі зміни, філія з аутсайдерів вийшла в лідери. Хоча до 2000 року працювала збитково, заробітна плата виплачувалась несвоєчасно, обігових коштів не вистачало, основні засоби підприємства застаріли, а грошей на їх поновлення бракувало. За рейтингом серед усіх філій України дирекція посідала останні місця. Сьогодні зусилля рівненських поштарів постійно спрямовуються на забезпечення систематичного виконання показників фінансового плану, підвищення якості надання послуг та збільшення їхньої кількості. Великий обсяг роботи виконується завдяки застосуванню в технологічних процесах комп’ютерної техніки, оргтехніки та касових апаратів. В області автоматизовано 502 робочих місця, використовується 575 контрольно-касових апаратів, 491 електронна вага. Відкрито пункт колективного доступу до мережі Інтернет, всі відокремлені виробничі підрозділи та дирекція об’єднані службовою електронною поштою. Щоб поліпшити якість надання послуг, працює постійна телефонна лінія, проводиться анкетне опитування споживачів, щомісячно відбуваються виробничі наради «День якості» за участю керівного складу дирекції, фахівців відокремлених виробничих підрозділів та начальників відділень поштового зв’язку. Також для підвищення якості послуг поштового зв’язку, сприяння поширенню серед громадськості інформації про можливості, традиції та перспективи розвитку пошти створено механізм ефективного зворотного зв’язку зі споживачами, що зміцнює довіру до української пошти. Для зростання іміджу пошти в області проводяться різноманітні рекламні проекти: «День передплатника», «День відкритих дверей», «День клієнта», «Щасливий конверт». Починаючи з 2000 р., з місцевою тематикою випущено та введено в обіг 28 видів маркованих, немаркованих конвертів та 3 види марок, проведено 18 спецпогашень. 1487 працівників дирекції нагороджено почесними грамотами та подяками: галузевими, облдержадміністрації, обласної ради, 6 з них нагороджено урядовими нагородами. Серед них орденом «За заслуги» III ступеня у 2001 році нагороджена листоношу відділення поштового зв’язку Рівне -22 Рівненського поштамту Г.С. Швидка, а у 2004 році директор дирекції В.М.Глущук. Медаллю «За працю та звитягу» у 2006 році нагороджена листоноша ВПЗ Рівне-28 Рівненського поштамту Л.П.Кузнецова. Праця десяти працівників вшанована найвищою галузевою нагородою — нагрудним знаком «Почесний зв’язківець України». У 2002 та 2007 роках філія забезпечила всіх листонош велосипедами. Цілеспрямована, системна робота колективу дала змогу за останні 9 років збільшити доходи у 9 разів, продуктивність праці — у 10 разів, середньомісячну заробітну плату одного працівника в еквіваленті повної зайнятості — у 10,5 раза. Заробітна плата збільшувалась за рахунок понадпланових доходів та економії витрат. За економічними показниками 2002, 2006, 2007 років дирекція посідала перше місце в рейтингу серед філій УДППЗ «Укрпошта» і нагороджена відзнакою «За ефективне управління», а в п’ятірці кращих — вже 7 років. — Те, що люди усвідомлюють важливість поставлених завдань, відчувають турботу про себе, бачать перспективи, посилює мотивацію до високопродуктивної праці, — каже пан Глущук, — забезпечує систематичне виконання та перевиконання запланованих показників. Працівники пошти постійно ведуть діалог із споживачами, корпоративними клієнтами, що зміцнює довіру та підвищує авторитет української пошти.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також