«Укрзалізниця» змінила правила повернення квитків

1126 0

Ми у соцмережах:

«Укрзалізниця» змінила правила повернення квитків

Тепер можна отримати їхню повну вартість - навіть після відправлення потяга.

- Набрали чинності зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України. Правила, якими ми керувались раніше, були прийняті ще в 2006 році, а останні зміни в них вносили у 2019 році: вони вже не відповідали сучасним потребам пасажирів та залізниці і обмежували нас в наданні якісного сервісу перевезень, – йдеться в повідомленні «Укрзалізниця»  у Telegram.

«Укрзалізниця» тепер повертатиме повну вартість квитка і половину вартості плацкарти, якщо пасажир робить це не менш ніж за 6 годин до відправлення поїзда. Раніше всю вартість можна було отримати не менш ніж за 9 годин.

Тепер можна буде повернути всі гроші за квиток, але якщо це робити не більш ніж за годину після відправлення (раніше повертали лише 10% від ціни). Проте таке повернення можна буде робити тільки онлайн. А ще воно не стосується плацкартних квитків.

Урегульовано питання замовлення перевезень автомобіля через електронні сервіси і уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин.

Введено нову категорію поїздів  – місцеві поїзди,  пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.

«Укрзалізниця» оновила також  застосунок з продажу квитків, додавши до переліку пільгові квитки для людей з інвалідністю. Пільговики та їхні супровідники зможуть придбати квитки після оновлення додатка.

- Завантажуйте застосунок за посиланням http://app.uz.gov.ua/start, подорожуйте разом з Укрзалізницею та накопичуйте «обіймашки», поки ми продовжуємо вдосконалювати сервіси для пасажирів, - радить «Укрзалізниця»


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також