Щоб дитина успішно вивчала іноземні мови, не треба примушувати її зубрити граматику. Треба віддати її в музичну школу. Уроки музики розвивають у дітей красиву і грамотну мову. До таких висновків дійшли учені з Франції і Португалії після сумісного дослідження, результати якого вразили науковий світ. Музична освіта повинна бути не додатковою, а обов’язковою, говорять психологи. Зв’язок музикальності і мови цікавив учених давно. Після винаходу позитронно-емісійного томографа було зроблено відкриття, яке зараз вже вважається неспростовним фактом.
Щоб дитина успішно вивчала іноземні мови, не треба примушувати її зубрити граматику. Треба віддати її в музичну школу. Уроки музики розвивають у дітей красиву і грамотну мову. До таких висновків дійшли учені з Франції і Португалії після сумісного дослідження, результати якого вразили науковий світ. Музична освіта повинна бути не додатковою, а обов’язковою, говорять психологи. Зв’язок музикальності і мови цікавив учених давно. Після винаходу позитронно-емісійного томографа було зроблено відкриття, яке зараз вже вважається неспростовним фактом. Мозок професійних музикантів містить більше нервових клітин сірої речовини. Сканування кори головного мозку показало у більшості обстежених значно перевищені розміри лівої скроневої звивини planum temporale, яка збігається з тими ділянками кори мозку, які відповідають за розпізнавання, сприйняття і чітку побудову мови. Ученим зрозуміло: мозок музикантів працює краще. Дослідникам вдалося встановити, що у музикантів частіше, ніж у інших людей, бувають задіяні обидві півкулі одночасно, і у них вони однаково активні. В цілому IQ у любителів нот вищій, їхній мозок швидше обробляє інформацію. Однаковий розвиток обох півкуль мозку пояснюється тим, що на музичних інструментах грають двома руками, і тому нейронні сигнали розподіляються рівномірно.