Валерій Маковецький: успіх Фокстрот – свідомо вибудувана закономірність

4721 0

Ми у соцмережах:

Валерій Маковецький: успіх Фокстрот  – свідомо вибудувана закономірність

Валерій Маковецький: успіх Фокстрот – свідомо вибудувана закономірність

Український бізнесмен Валерій Маковецький відомий тим, що 26 років разом з Геннадієм Виходцевим заснував торгівлю електронікою та побутовою технікою. Сьогодні практично кожному українцеві знайомий результат їхньої праці – торгівельна мережа “Фокстрот. Техніка для дому” – один з самих упізнаваних брендів країни.

Валерій Маковецький називає 5 причин успіху рітейлера Foxtrot

Валерій Маковецький, як співзасновник бренду та голова наглядової ради торгової марки Фокстрот виділяє 5 основних причин актуального успіху відомої торгової мережі. Зауважте, що наразі ми не говоримо по минулі проривні рішення бізнесменів, які дозволили їм пробитися у вищу лігу українського бізнесу. Всі рецепти успіху компанії стосуються лише нинішнього часу – період з 2018 по 2020 рік включно.

1. Розвиток інтернет-торгівлі. Компанія цілеспрямовано почала розвивати онлайн-торгівлю. Причина – дослідження світової тенденції зростання частки покупок, здійснених у інтернеті. Офіційний сайт з інтернет-магазином компанії існує вже 17 років, але саме у 2019 році він зазнав ґрунтовної модернізації. Головний веб-ресурс було оновлено, оптимізовано та зв'язано з платформою SAP. Своєчасна модернізація дозволила компанії гідно витримати карантин, коли левова доля усіх комерційних операцій перемістилася в інтернет.

2. Інтеграція онлайн і офлайн продажів.Відбулася якісна інтеграція онлайн-торгівлі з офлайн-торгівлею. Впровадження платформи SAP дозволило торговій мережі систематизувати інформацію про розміщення кожної одиниці товару, про завантаження та переміщення по складах, про бажання конкретної людини придбати якийсь товар та найближчу до неї точку видачи. Цей крок скоротив час обслуговування покупця та скоротив до мінімуму можливість помилки. Сінергія онлайн та офлайн-торгівлі дозволила Фокстроту позиціонувати себе у якості омніканального бренду та нарощувати інтеграцію 162 цегляних та офіційного інтернет-магазину.

3. Економічні передумови. На обсяги торгівлі електронікою та побутовою технікою впливає платоспроможність покупця. Наприклад, у 2018 році в Україні відбулося стрімке зростання економіки. Саме воно дало мережі збільшення обсягу продажів на 28-30% у тому ж 2018 році.

4. Безпека та гарантії. Покупці не уявляють своє життя без постійної зміни старих моделей гаджетів та побутової техніки на сучасніші. Наразі у покупців змінилися пріоритети. Їх хвилює не лише ціна та акційні пропозиції, але й безпека здійснення покупки та наявність гарантій на товар. Й це один з наслідків коронакризи. Продавець, який задовільнить ці прагнення покупців, виграє у боротьбі за симпатії покупця – здобуде його лояльність та відданість бренду. Все це пропонує своїм покупцям ФТД – найсучаснішу техніку, можливість купити її зручно та безпечно, а також фіскальний чек, який забезпечує покупцеві реалізацію його прав споживача.

5. Доброчесна конкуренція. Змагання за прихильність покупця – нормальний процес, якщо він відбувається у рамках діючого законодавства, з використанням цікавих маркетингових технологій та операційних рішень Проблема у тому, що частина гравців на ринку техніки України продає контрабандний та нелегально ввезений товар, підживлює корупцію на митниці та влаштовує демпінг конкурентам. Валерій Маковецький закликає колег по галузі до чесної конкуренції, що базується лише на креативних маркетингових технологіях та вдалих операційних рішеннях. Саме такі умови перетворять конкуренцію на інструмент постійного вдосконалення гравців на полі рітейлу електтроніки та побутової техніки.

Експерти оцінюють бренд Foxtrot у $ 168,5 млн. Це дозволило йому зайняти 7 позицію і рейтингу вартості українських брендів. А журнал “Кореспондент” віддав “лисичці” 5 місце у ТОПі-15 найбільш “оцифрованих” брендів

– Вартість бренду – показник його життєздатності та надійності. Якщо репутаційний аудит впевнений, що Foxtrot знаходиться у ТОПі найдорожчих українських брендів, то це – зрозумілий сигнал для наших покупців та партнерів, – підбив підсумки Валерій Маковецький, співзасновник ГК Фокстрот. – Вдячний команді за вдало обрану і реалізовану програму розвитку. Вашу спільну роботу гідно оцінили організатори рейтингу.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також