Вазівську «дев’ятку» знімають з виробництва

1963 0

Ми у соцмережах:

Вазівську «дев’ятку» знімають з виробництва

31 березня 2004 року з головного конвеєра «АвтоВАЗу» зійде останній автомобіль ВАЗ-21093 «Самара». Замість «дев’ятки» будуть випускати її рестайлинговий варіант — ВАЗ-2114, під назвою «Самара-2».

На автозаводі повне припинення випуску «дев’яток» називають плановим заходом: завод поступово обновляє свій модельний ряд. Так, минулої осені було припинене виробництво «вісімки» — ВАЗ-21083. Вазівці стверджують, що покупці все більше віддають перевагу саме рестайлинговим хетчбекам Lada-114 (на базі «дев’ятки») і седанам Lada-115 (аналог ВАЗ-21099). Від звичайних «дев’яток» їх відрізняє «європанель» у салоні, інший дизайн передньої та задньої частини кузова, пофарбовані у колір кузова бампери, руль від «десятки», новий опалювач салону і, звісно ж, ціна. Зараз звичайну «дев’ятку» у найпростішій комплектації з карбюраторним двигуном можна купити за $5820. Найпростіша Lada-2114, але вже з інжектором, коштує мінімум $6290. З лютого цього року на головному конвеєрі «АвтоВАЗу» випускають Lada-114 і Lada-115 у комплектації «люкс», що включає електросклопідіймачі, ізотермічне скло, електропідігрів передніх сидінь та інше оснащення. Такі автомобілі коштують від $6700 за хетчбек і від $7200 за седан. У 2004 році завод планує випустити понад 190 тис. автомобілів сімейства «Самара-2». Після припинення виробництва «дев’ятки» на головному конвеєрі «АвтоВАЗу», крім рестайлингових автомобілів, збережеться виробництво седанів ВАЗ-21099. Судячи з намірів «АвтоВАЗу» «обновляти модельний ряд», можна припустити, що тепер і вони протримаються там недовго, адже більш затребувана заміна в неї є — Lada-115. Але «АвтоВАЗ» як і раніше буде виготовляти автокомплекти для складальної лінії на українському «АвтоЗАЗі». За даними прес-центру ОАО «АвтоВАЗ», після 31 березня Запорізький завод залишиться єдиним підприємством, що випускає «дев’ятку». З початку цього року випуск ВАЗ-21093 припинила «РосЛада». Таким чином, одна з найпопулярніших у народі вазівських моделей раптово виявилася машиною українського виробництва.

Хетчбек ВАЗ-21093 «Самара» почали випускати на головному конвеєрі автозаводу в 1987 році. За 17 років «АвтоВАЗ» виготовив близько 1,5 млн. «дев’яток». У 2003 році — 200 тис. З цієї моделі почалося виробництво тольяттінських автомобілів на закордонних підприємствах. У лютому 1996 року були відправлені перші машинокомплекти «дев’яток» у Фінляндію на фірму Valmet. Всього за час дії угоди з цією фірмою з 1996 по 1998 рік у Фінляндії було випущено 14048 «Самар». Надалі їх випуск був налагоджений на «РосЛаді» у Сизрані, а також в Україні на Луцькому автозаводі і підприємстві «Анто-Рус» у Херсоні. Наприкінці 2003 року почалося виробництво хетчбеків і седанів сімейства «Лада Самара» на Запорізькому автозаводі. Проектна потужність цього підприємства — близько 20 тис. автомобілів на рік.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також