Новий підхід і нові, більш ефективні пристрої для проведення фізичних замірів, представили своїм колегам з Кузнєцовська представники династії костопільських вчителів фізики Роман та Іван Прокопці. Це був перший подібного роду відкритий методологічний міст між загальноосвітніми навчальними закладами районів.
Новий підхід і нові, більш ефективні пристрої для проведення фізичних замірів, представили своїм колегам з Кузнєцовська представники династії костопільських вчителів фізики Роман та Іван Прокопці. Це був перший подібного роду відкритий методологічний міст між загальноосвітніми навчальними закладами районів. За словами Романа Прокопця, під час методологічного «мосту» вони не лише у відеоваріанті ознайомили своїх колег із Кузнєцовська з кабінетами фізики тих навчальних закладів, які брали участь у заході, а разом зі своїм батьком представили розробки нових фізичних пристроїв, які є значно ефективнішими від тих, що досі використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах. Загалом, як зазначив Роман Прокопець, цей міст є лише першим кроком на шляху до вдосконалення самого процесу викладання. У кожного вчителя, тим більше такої цікавої науки, як фізика, є свої роздуми та напрацювання, якими б він хотів поділитися зі своїми колегами. Тому подібні відкриті методологічні мости планують проводити і надалі з залученням вчителів з інших районів Рівенщини.