В ефірі бразильського телебачення транслюється реклама похоронного агентства, яка викликала неоднозначну реакцію глядачів. Гасло компанії Sinaf, офіс якої знаходиться в місті Ріо-де-Жанейро, звучить так: «Наші клієнти ніколи не поверталися, щоб поскаржитися». Інше рекламне гасло, що використовується компанією, звучить так: «З нашим страхуванням життя Ви будете настільки щасливі, що дякуватимете за це Богові особисто».
Як зазначає видання, після виходу реклами в ефір багато телеканалів одержали скарги. Проте директор похоронного бюро Педро Булкао сказав в інтерв’ю одній із бразильських газет, що зі смертю завжди важко мати справу, а гумор допомагає зруйнувати ці стереотипи і ставитися до подібних речей легше. За даними Булкао, на більшість людей така реклама справляє скоріше гарне враження, ніж погане. Свої слова хазяїн компанії ритуальних послуг підкріплює цифрами. Відповідно до даних фінансової звітності за минулий рік рівень прибутку Sinaf зріс на 35%. Компанія Sinaf також бере участь у спортивних радіопередачах, де, наприклад, наприкінці кожного футбольного матчу найгірший гравець одержує титул «мрець на полі». Жартівлива реклама подібних товарів — не новина. Торік у Росії з’явилися рекламні щити однієї з фірм, що займається бізнесом, який традиційно вважається сумним. На щитах компанії у центрі Москви чергувалися гасла: «Ви влізете в наші гробики без дієти й аеробіки», «Куди мчиш, Колобок? — Поспішаю купити собі гробок», «Запашні труни зі свіжого кедра». За визнанням власника компанії Германа Стерлігова, цей бізнес йому близький: він «змушує під іншим кутом глянути на своє існування». «Коли бачиш перед собою ввесь час труни, труни, труни, починаєш жити інакше», — говорить він.