При складанні автомобілів використовуються три різновиди скла: триплекс, сталініт, теплопоглинальне. Розглянемо види автоскло, як би вони змінювалися.
Структура лобового скла - це триплекс - тришаровий пиріг, що складається із внутрішнього та зовнішнього шарів скла, пов'язаних цементним шаром. При пошкодженні трапляються осколки, сколи та зірочки, які не спричиняють руйнування всього скла. Якщо скло має незначні пошшкодження, виправити це легко, можна обійтися ремонтом.
Бічні та кузовні вікна транспортного засобу під час процедури складання піддаються винятковому загартуванню, так що у разі невдачі вони розпадуться на численні невеликі ділянки, які майже точно не завдадуть надзвичайної шкоди особам у авто. Бічні вікна регулярно потребують повної заміни, на відміну від лобового скла.
І дізнатись про всі види автоскла.
Сталініт (одношаровий загартований) - листове скло, яке піддається надзвичайній тепловій обробці, завдяки чому затяжні стискаючі тягарі формуються в його поверхневих шарах, що забезпечує йому розширену механічну якість, протистояння тепла та добробуту. Якість захисного скла за ефектом в 5-6 разів вища за якість стандартного. Після знищення він розділяється на невеликі шматочки з грубими краями, що запобігають поранення.
Бічні та задні автоскла зроблені з сталініту. Їх встановлюють окремо за сортом: TEMPERED або TEMPERLITE.
Дуплекс (двоякий шар). Це лист скла, з одного боку якого з'єднаний шар прямолінійного пластику товщиною близько 0,35 мм. Шар спеціалізованого пластику робить його значно міцнішим і тримає деталі під час спустошення. В даний час вони не використовуються в автомобільному бізнесі, пропонуючи заміну на "триплексу".
Триплекс (багатошарове ламіноване) - два аркуші скла, з'єднані між собою шаром полівініл-бутиральної плівки. Завдяки цьому універсальному шару триплекс розширив захист від зовнішніх ударів. Вироби з багатошарового скла безпечні, оскільки, коли вони розсипаються (через сильний удар), деталі залишаються приклеєними до плівки.
Фронтальне авто-скло зазвичай роблять багатошаровими. Деякі виробники автомобілів використовують багатошарові технології в бічному та задньому покритті, що гарантує найкращу безпеку, якщо трапляються випадки аварій. Маркування в них LAMINATED.
На деяких верхніх місцях бокових вікон спереду перекриті товщиною до 3,5 мм - це покращує звукозахист.
Теплопоглинающе(тоноване) - перефарбоване скло в масі, отримане при внесенні оксиду заліза до скляної маси. Оксид заліза в ретельно охарактеризованій мірі визначає затінення, але, крім того, є і інші спеціальні властивості. Таке скло має світло-зелений відтінок, завдяки цьому, захищає від інфрачервоних променів.
Багатошарові. Зусрічаються дуже рідко. Вони складаються з декількох скляних аркушів, склеєних разом з декількома шарами спеціалізованої плівки відповідно до стандарту скло-плівка-скло. Вони використовуються на службових автомобілях, щоб поліпшити тепло, вібрацію, захист від перешкод у салоні для подорожей, як і на м'яко підсилених транспортних засобах.
Невеликі сколи та тріщини, які знаходяться на лобовому склі, можна виправити. І в цьому допоможе.