Край унікальної природи та культури — Рівненщина — готується прийняти гостей, які зазвичай приїздять сюди влітку. Уважний та спостережливий турист щороку робить тут нові відкриття: унікальна природа, чисте повітря, прадавні ліси, особлива культура та неповторна місцева кухня — все це рік у рік вабить до Рівного туристів.
І тривалий відпочинок, і тур вихідного дня подарують туристу цікаву місцеву оповідь чи легенду, нададуть можливість насолодитися пейзажами та побачити унікальні місця. Україна багата на них, а на Рівненщині вони — на кожному кроці. Тому будь-яка мандрівка сюди стає неповторною. Дістатися можна потягом, автобусом чи на власному авто, а зупинитися у безлічі кемпінгів, гостинних садиб, хостелів чи готелів.
Але серед усього цього розмаїття нових місць і вражень є й одне звичне для мешканця будь-якого куточка України. Це національна мережа магазинів-дискаунтерів “АТБ”. 951 магазин по всій території України щодня обслуговує понад три мільйони покупців. Тому кожен українець завжди знає: “АТБ” скрізь зустріне якісним сервісом і запропонує товари гарної якості. Адже у мережі магазинів-дискаунтерів впроваджено європейську систему контролю якості продукції.
Крім того, політика мережі “АТБ” передбачає тісну співпрацю з місцевими постачальниками. Зараз ці магазини все частіше відкривають у західних і південних регіонах України. На мапі “АТБ” з’явились такі міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших.
- Кожний регіон — а мережа “АТБ” представлена у 22 областях країни — унікальний. Незабаром ми впровадимо товарні маркування, якими будемо позначати продукцію місцевого виробництва. Вони відображатимуть неповторну природу та культуру Рівненщини. Це сприятиме культурному обміну та ознайомленню з її спадщиною, туристичними принадами. У новому маркуванні для товарів ми покажемо та підкреслимо індивідуальні особливості кожного регіону, — розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ “АТБ-маркет”.
Із понад 3 500 товарних позицій на полицях даних магазинів значна частина товарів — місцевого виробництва. Таким чином компанія підтримує економіку регіонів присутності. Завдяки цьому покупці завжди мають змогу придбати товари на 10–15% дешевше від середньоринкових цін. Тож для тих, хто подорожує, закупівлі в “АТБ” — це і гарна можливість заощадити, і хороша нагода ознайомитись із продуктами місцевого виробництва.
- Співпраця з відомими місцевими виробниками і постачальниками допомагає мережі “АТБ” скоротити транспортні та рекламні витрати — це і є секрет наших порівняно невисоких цін. А уважні покупці, які стежать за нашими акціями та користуються знижками, можуть заощаджувати до 40% на деяких товарах, — розповіла Ірина Рум’янцева, директор з торгівлі Західного регіону.
Національна мережа магазинів “АТБ” — це справді унікальний дискаунтер національного масштабу. Європейські стандарти контролю якості товарів і високий рівень обслуговування — запорука довіри мільйонів покупців по всій країні.
Мироненко Олександр
@