На ремонт доріг Рівненщина цього року отримала з держбюджету тільки 53,6 млн. грн. За ці кошти фірми, які виграли тендер, відремонтують п'ять ділянок доріг (загалом 25 кілометрів) та два мости.
«Волинська мостобудівельна компанія» почала ремонт шляхопроводу над залізницею у селі Городок Рівненського району і отримає за цю роботу 3,2 млн. грн. з держбюджету. Окрім того, фірма ремонтуватиме міст у прикордонному селі Прикладники, що у Зарічненському районі, — за 2,9 млн. грн. Компанія заснована у 2003 році й належить Олександрі та Віктору Мельничукам. «Рівнеавтошляхбуд» за ремонт 20 кілометрів доріг отримає 37 мільйонів гривень. Йдеться про поточний середній ремонт двох ділянок дороги на Дубенщині: майже 7 кілометрів, що тягнуться від початку смт Смига до кордону з Тернопільською областю, та 9 кілометрів від Дубна до села Судобичі. Це ж підприємство відремонтує майже 4,5 км автодороги від Острога до кордону з Хмельницькою областю. За цю ділянку фірма одержить близько 9,6 млн. грн. ПАТ «Рівнеавтошляхбуд» діє з 2001 року, його власниками є Віталій Карячкін, Валерій Богуцький та Юрій Юхимчук. Окрім того, на рівненських дорогах працює клеванська фірма «Колор С.І.М». За 1,6 млн. грн. вона оновлює розмітку на 219 кілометрах. Микола Козачок, заступник начальника Служби автодоріг у Рівненській області: — «Рівнеавтошляхбуд» вже закінчує роботу на Дубенщині й візьметься за дорогу від Острога до Хмельницької області. Усюди знімає верхній шар асфальту і кладе асфальтобетон. Окрім того, ремонтуємо білощебеневу дорогу Тайкури-Новосілки, а у Дубні «Рівнеоблавтодор» відремонтував небезпечну ділянку, де було найбільше ДТП. Ми сподіваємося, що область цього року отримає додаткові мільйони на ремонт доріг. Ми подали пропозицій на 400 млн. грн. Хотілося б дорогу Городище-Рівне-Старокостянтинів, яка веде до білоруського кордону, відремонтувати. До Костополя цю дорогу ремонтували, а тепер потрібно ще на Сарненщині та Дубровиччині. На дорозі до Луцька ямковості нема, але просимо виділити кошти на розширення дороги у Бронниках — зробити додаткові смуги виїзду, аби взимку не виникало проблем із рухом. Також варто було б замінити асфальт на трасі Київ-Чоп поблизу Бабина Рівненського району, де проглядається колія.