Вигідні акції на суші та роли в місті Рівне

756 0

Ми у соцмережах:

Вигідні акції на суші та роли в місті Рівне

Японські страви часто вважають досить дорогими, бо ціни на ресторанну їжу в цілому не завжди приємні для людей. Суші Рівне не є виключенням, більшість закладів встановлюють не зовсім приємні розцінки на свої пропозиції, але це намагаються компенсувати знижками.

Для чого проводять акції?

Акції – постійне явище на ринку японської кухні. Заклади роблять це для того, щоб привернути увагу клієнтів та зосередити її саме на своїх пропозиціях. Тому знижки можна знайти досить часто. Можливо це звучить трішки незвично, але акційні пропозиції ресторанів допомагають їм отримувати більше доходів.

Це відбувається за рахунок збільшення попиту. Клієнти звертають увагу на низькі розцінки, в них з'являється бажання спробувати їжу за такою ціною при умові гарного іміджу закладу, отже вони з задоволенням обирають щось, що пропонують у меню. Потрібно вірно розрахувати вартість, яка дійсно приверне увагу потенційного замовника. А також запропонувати найкращу якість, яка вразить клієнта настільки, щоб йому захотілося повернутися у заклад знову.

Які акції зустрічаються у закладах японської кухні?

Закладі по-різному привертають увагу клієнтів, деякі намагаються запровадити постійні знижки, інші роблять акценти на акційні пропозиції, які постійно оновлюються. Будь-який варіант можна назвати дієвим, особливо в сукупності з гарно. якістю продукції, яку пропонує ресторан.

Найбільш розповсюджені варіанти знижок:

  1. Знижки на сети – такі чудові акції часто привертають увагу, бо саме сети можна назвати найулюбленішою стравою клієнтів ресторані японської кухні. Дуже цікаві акції на сети постійно оновлюються у ресторанах мережі Суші Мастер. Тут пропонують одразу декілька гарних варіантів, які вражають цінами.
  2. Знижки на комбо-набори – при купівлі одразу декількох страв можливо підібрати варіанти за зниженими цінами. Така практика досить розповсюджена у закладах харчування, бо дозволяє реалізувати одразу декілька страв з меню.
  3. Бонуси для постійних клієнтів – чудова нагода повернутися у заклад, бо кожне замовлення дозволяє накопичувати бали, які потім використовують як знижки. Це дуже цікавий варіант акційної політики, який наразі можна назвати досить розповсюдженим.
  4. Знижки на свята – це можуть бути державні свята або день народження клієнта. Суші Мастер, наприклад, пропонує іменинникам подарувати знижку на замовлення одразу у розмірі 20%. Вона діє на будь-яке замовлення одноразово. Але це вже є чудовою нагодою замовити святкове меню саме тут.
  5. Знижки на самовивезення – у деяких закладах існують пропозиції знизити ціну замовленні за умовою, якщо клієнт забирає його самостійно. Інколи це дуже вигідно для тих, хто проживає поблизу ресторану.

Різноманітні акції у закладах японської кухні є постійно. Потрібно тільки обрати щось особливе, зробити замовлення та все через короткий час насолоджуватися чудовим смаком гарних страв.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також