У Рокитному узгодили умови спрощеного перетину кордону з Білоруссю. Нині це особливо актуально для мешканців північних районів Рівненщини, які збирають дикороси у Білорусі.
Українців за спрощеною процедурою до Білорусі пускатимуть у два періоди: з 1 липня по 10 серпня – з шостої ранку по десяту вечора та з 1 вересня по 15 листопада з восьмої ранку по восьму вечора. Додому повертатись треба в той же день.
Повний перелік місць перетину кордону за напрямками:
Дзержинськ – Познань, у районі тимчасового знаку № 0889, для населених пунктів: Познань, Глинне, Обсіч, Дубно, Хміль, Кам’яне, Будки-Кам’янські;
Дзержинськ – Березове, у районі тимчасового знаку № 0875, для населених пунктів: Заболоття, Грабунь, Березове, Глинне, Дубно, Хміль;
Дзержинськ – Дроздинь, у районі тимчасового знаку № 0837, для населених пунктів: Старе Село, Дроздинь, Заболоття.
Через кордон пропускатимуть дорослих, що мають паспорт України, довідку з сільського виконавчого комітету з вклеєною фотокарткою, яку підписом затвердив голова сільради, пропуску на право знаходитись в прикордонній зоні, виданого білоруськими прикордонниками, та квитанції про оплату відвідування заповідника «Ольманські болота».
Що ж до неповнолітніх, то їх пускатимуть зі свідоцтвом про народження, аналогічною, як для дорослих, довідкою з сільського виконавчого комітету. Їх повинні супроводжувати батьки, опікуни або інші повнолітні (в такому випадку повинно бути нотаріально завірене клопотання). Крім того, діти до 14 років повинні бути вписані в пропуск людини, що їх супроводжує, а з 14-ти і старші – мати пропуск від білоруських прикордонників та квиток про оплату відвідування заповідника.
Білоруси наголошують – українців з ID-паспортами через кордон все ще не пускатимуть. Білоруси не визнають ІD-картки та штрафують за них українців.
За спрощеним порядком кордон перетинати можна буде лише пішки або на велосипеді.Українцям під час збору дикоросів заборонено палити вогнища, а також рубати ліс і чагарники. Не можна і розбивати табори, ставити «шалаші» й смітити.
За повідомленням Рокитнівської РДА