Daewoo Lanos – простий, надійний, легкий та відносно динамічний автомобіль. Навіть «свіжіші» конкуренти не можуть перевершити його за багатьма параметрами, а сама модель не має наміру йти на спокій. Це непоганий другий автомобіль для поїздок на дачу, навчальний транспорт та просто машина для спокійної їзди. Найбільше цінуються моделі корейської збірки, далі йдуть польські, а вже згодом українські авто. Якщо ви маєте намір взяти б.в. модель, то повинні враховувати, які запчастини Ланос можуть знадобитися для ремонту після придбання авто.
Слабкі місця автомобіля
Загальну якість складання Ланос можна охарактеризувати як добротне. Зазначимо, що моделі польського й особливо українського виробництва мають схильність до частої поломки окремих вузлів. Незалежно від країни похождення автомобіля, покупцю варто перевірити стан та оцінити працездатність наступного:
- Ремені ГРМ та генератора;
- Регулятор холостого ходу;
- Прокладання ГБЦ;
- Радіатор двигуна та термостат;
- Рульова рейка;
- Куліса КПП;
- Паливний насос;
- Ступові підшипники;
- Кульові опори.
Салон Daewoo Lanos з великим пробігом часто має дефекти. Покупцеві варто звернути особливу увагу на стан годинника центральної консолі, рульового колеса, механізмів підняття скла, перемикачі, накладок педалей та сидінь. Легкий скрип салону під час руху є умовною нормою – така проблема зустрічається на багатьох бюджетних авто тих років. Також б.в. Lanos з великим пробігом, напевно, матиме проблеми з кузовом. Основні місця локалізації іржі: арки, кромки дверей, капоту та кришки багажника, а також пороги. Проблемні деталі можна замінити, а арки та порожнини під кузовом обробити антикорозійними засобами.
Надійність та довговічність трансмісії та двигуна на високому рівні. Вони майже без проблем можуть пройти 400–500 тис. км. Новому власнику авто потрібно регулярно міняти олії та фільтри, щоб гарантувати безперебійну роботу агрегатів у майбутньому. Особливо вимоглива до якості та рівня масла механічна коробка передач, а от АКП не така вибаглива. Ще до покупки авто варто оцінити чіткість перемикання передач, послухати двигун на холостих обертах і провести тест-драйв. Ривки на старті та нестабільному холости зазвичай вказують на проблемний регулятор ХХ. Йому легко знайти заміну. Під час їзди варто перевірити працездатність системи кондиціювання та опалення салонного повітря.