Як налаштувати контекстну рекламу на YouTube?

151 0

Ми у соцмережах:

Як налаштувати контекстну рекламу на YouTube?

Для налаштування реклами на YouTube через сервіс Google Ads насамперед необхідно змонтувати й оптимізувати рекламний ролик відповідно до вимог сайту та залити його на відеохостинг.

Понад половина всіх користувачів Інтернету використовують майданчик YouTube для перегляду не тільки розважального контенту, а й відеороликів з рекомендаціями покупки того чи іншого товару. Відповідно це чудовий майданчик для просування власного бренду. Головна мета розміщення реклами в YouTube - максимально запам'ятатися користувачеві за часових обмежень показу рекламного відеоролика.

Про те, як налаштувати рекламу на YouTube можна дізнатися зі статті https://www.adwservice.com.ua/nastrojka-reklamy-na-youtube.

Формати контекстної реклами на Ютубі

На платформі Youtube можна використовувати текстові та графічні види реклами, наприклад, банери, товарні оголошення або оверлеї, а також аудіформат оголошень. Однак найбільш популярним видом на хостингу є відеоформат.

Серед усього спектра відеореклами на Ютубі також можна виділити кілька популярних форматів:

1. TrueView In-Stream. Це різновид рекламних роликів, який вбудовується в основні відеоролики на хостингу. Існує варіант такого типу відеореклами з можливістю пропуску ролика і обов'язковим переглядом відео до кінця. Ключова різниця в тривалості відео та варіанті оплати. У першому випадку ролик не обмежений за часом, але обов'язковий до перегляду тільки перші 5 секунд, можна призначити ціну за перегляд, клік або кількість показів. TrueView In-Stream без пропуску триває не довше 15-20 сек, оплачується 1000 показів користувачеві;

2. Discovery. Являє собою посилання на рекламний ролик у форматі іконки з прев'ю відео і текстового опису, які показуються на правах реклами в результатах користувацького пошуку або під час перегляду YouTube на смартфонах - на стартовій сторінці хостингу. Оплачується кількість кліків;

3. Bumper. Це короткі 6-секундні ролики, які не передбачають можливість їхнього пропуску, оптимізовані під мобільну версію YouTube;

4. Out-Stream. Формат рекламних відеороликів для мобільних, що запускається автоматично без звукового супроводу;

5. Masthead. Природна або нативна реклама у вигляді оголошень на головній сторінці відеохостингу. Оплачується день розміщення реклами або 1000 показів користувачам.

Про інші формати реклами в відеороликах на YouTube є інформація за цим посиланням.

Налаштування кампанії

Для налаштування реклами на YouTube через сервіс Google Ads насамперед необхідно змонтувати й оптимізувати рекламний ролик відповідно до вимог сайту та залити його на відеохостинг.

Налаштування YouTube реклами за допомогою Google Ads не становить складнощів і складається з простих етапів:

♦ Створення нової кампанії. Для цього у вкладці "Кампанії" необхідно натиснути значок "+", дотримуючись інструкцій, вибрати мету і тип кампанії (у разі розміщення реклами на Youtube вибирається тип "Відео");

♦ Налаштування мереж. Необхідно вибрати, де транслюватиметься реклама на відеохостингу, наприклад, у результаті пошуку, на партнерських ресурсах або в самих відео;

♦ Наступний крок полягає у визначенні категорії контенту, поруч з якою буде показуватися реклама;

♦ Вибір типів пристроїв, для власників яких буде доступна кампанія;

♦ У вкладці "Створення групи оголошень" необхідно вказати максимальну ціну за перегляд оголошення;

♦ Налаштування місць розміщення. Для цього необхідно вибрати канали на YouTube, близькі за тематикою до рекламного оголошення, і ввести в список бажаних місць розташування їх URL.

Під час проведення таргетингу за ключовими словами, варто пам'ятати, що Google не передбачає точних збігів, тому пошук краще проводити за максимально близькими комбінаціями.

 

 

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також