Для налаштування реклами на YouTube через сервіс Google Ads насамперед необхідно змонтувати й оптимізувати рекламний ролик відповідно до вимог сайту та залити його на відеохостинг.
Понад половина всіх користувачів Інтернету використовують майданчик YouTube для перегляду не тільки розважального контенту, а й відеороликів з рекомендаціями покупки того чи іншого товару. Відповідно це чудовий майданчик для просування власного бренду. Головна мета розміщення реклами в YouTube - максимально запам'ятатися користувачеві за часових обмежень показу рекламного відеоролика.
Про те, як налаштувати рекламу на YouTube можна дізнатися зі статті https://www.adwservice.com.ua/nastrojka-reklamy-na-youtube.
Формати контекстної реклами на Ютубі
На платформі Youtube можна використовувати текстові та графічні види реклами, наприклад, банери, товарні оголошення або оверлеї, а також аудіформат оголошень. Однак найбільш популярним видом на хостингу є відеоформат.
Серед усього спектра відеореклами на Ютубі також можна виділити кілька популярних форматів:
1. TrueView In-Stream. Це різновид рекламних роликів, який вбудовується в основні відеоролики на хостингу. Існує варіант такого типу відеореклами з можливістю пропуску ролика і обов'язковим переглядом відео до кінця. Ключова різниця в тривалості відео та варіанті оплати. У першому випадку ролик не обмежений за часом, але обов'язковий до перегляду тільки перші 5 секунд, можна призначити ціну за перегляд, клік або кількість показів. TrueView In-Stream без пропуску триває не довше 15-20 сек, оплачується 1000 показів користувачеві;
2. Discovery. Являє собою посилання на рекламний ролик у форматі іконки з прев'ю відео і текстового опису, які показуються на правах реклами в результатах користувацького пошуку або під час перегляду YouTube на смартфонах - на стартовій сторінці хостингу. Оплачується кількість кліків;
3. Bumper. Це короткі 6-секундні ролики, які не передбачають можливість їхнього пропуску, оптимізовані під мобільну версію YouTube;
4. Out-Stream. Формат рекламних відеороликів для мобільних, що запускається автоматично без звукового супроводу;
5. Masthead. Природна або нативна реклама у вигляді оголошень на головній сторінці відеохостингу. Оплачується день розміщення реклами або 1000 показів користувачам.
Про інші формати реклами в відеороликах на YouTube є інформація за цим посиланням.
Налаштування кампанії
Для налаштування реклами на YouTube через сервіс Google Ads насамперед необхідно змонтувати й оптимізувати рекламний ролик відповідно до вимог сайту та залити його на відеохостинг.
Налаштування YouTube реклами за допомогою Google Ads не становить складнощів і складається з простих етапів:
♦ Створення нової кампанії. Для цього у вкладці "Кампанії" необхідно натиснути значок "+", дотримуючись інструкцій, вибрати мету і тип кампанії (у разі розміщення реклами на Youtube вибирається тип "Відео");
♦ Налаштування мереж. Необхідно вибрати, де транслюватиметься реклама на відеохостингу, наприклад, у результаті пошуку, на партнерських ресурсах або в самих відео;
♦ Наступний крок полягає у визначенні категорії контенту, поруч з якою буде показуватися реклама;
♦ Вибір типів пристроїв, для власників яких буде доступна кампанія;
♦ У вкладці "Створення групи оголошень" необхідно вказати максимальну ціну за перегляд оголошення;
♦ Налаштування місць розміщення. Для цього необхідно вибрати канали на YouTube, близькі за тематикою до рекламного оголошення, і ввести в список бажаних місць розташування їх URL.
Під час проведення таргетингу за ключовими словами, варто пам'ятати, що Google не передбачає точних збігів, тому пошук краще проводити за максимально близькими комбінаціями.