Як СМС розсилки сприяють підприємцям?

385 0

Ми у соцмережах:

Як СМС розсилки сприяють підприємцям?

Всі знають про такі плюси SMS-розсилки як швидкість і глобальне охоплення аудиторії. Перевага SMS-розсилки також і в простоті й універсальності. Короткий формат SMS залучає увагу й підтримує інтерес, пропонуючи компактну та зрозумілу інформацію. Прямолінійна й лаконічна розсилка смс не потребує додаткових дій, як-то встановлення месенджерів чи наявності інтернет-зв’язку, й провокує миттєву прочитуваність. Зайнята людина швидше перегляне SMS-повідомлення у порівнянні з месенджерами та їхніми відволікальними факторами — сповіщеннями й груповими чатами.  

Масова розсилка по всьому світу вигідно автоматизує процеси, крім того SMS Club забезпечує багатомовність й розсилку в 160 країн світу з підтримкою понад 1000 операторів зв’язку. А тому інформація про акції, новинки чи вигідні умови, вміло подана в короткому форматі SMS, легко прокладає шлях до споживачів та збільшує продажі.

Чому українським підприємцям варто взяти до уваги СМС розсилки?

Підприємцям варто взяти до уваги смс-розсилки, адже це ефективний та швидкий спосіб охопити глобальну цільову аудиторію, підвищити обізнаність про бренд й підтримувати зв'язок в компактному та привабливому форматі з клієнтами з будь-якого куточка світу. Чому SMS-розсилка така ефективна? 

  • Телефонні номери є у всіх. Pew Research Center опитав дорослих українців, й дослідження показали, що 90% респондентів мають мобільний телефон, а 92% з них використовують його щодня. Це означає, що смс розсилки ефективний спосіб охопити широку аудиторію.
  • смс розсилки швидкі та надійні, адже повідомлення доставляються майже миттєво, що дає можливість підприємцям швидко спілкуватися зі своїми клієнтами. Крім того, SMS мають високу відкриваність, це означає, що більшість людей, які отримають повідомлення, — прочитають їх.
  • відправка смс — недорогий спосіб бізнес-комунікації. Вартість розсилки порівняно низька, а це робить її доступним інструментом для будь-якої компанії.

Яких цілей можна досягти за допомогою СМС розсилок?

Смс розсилки можна використовувати для досягнення різних цілей, таких як:

  • збільшення продажів: смс розсилки ефективні для просування спеціальних пропозицій, знижок та інших маркетингових заходів;
  • підвищення лояльності клієнтів: в SMS можна розсилати привітання, подяки чи інші повідомлення, які допоможуть зміцнити зв'язок з клієнтами;
  • підвищення впізнаваності бренду: регулярний контакт з клієнтами, інформування про новий продукт, події або заходи, а також використання унікального стилю компанії запам’ятовується клієнтами.

Відправка смс широко використовуються в різних сферах бізнесу та організацій. 

Супермаркети, магазини техніки, аптеки тощо використовують SMS для сповіщення клієнтів про акції, знижки, нові надходження та спеціальні пропозиції.

Ресторани, кафе, піцерії — для нагадування про бронювання столиків, знижки, асортимент, меню, пропозиції та акції.

Банки можуть скористатися SMS для сповіщень про транзакції, платежі, підтвердження операцій та безпеку операцій.

Лікарні, клініки, лабораторії та інші медичні заклади використовують SMS для нагадувань про запис на обстеження чи прийом медикаментів або ж результати аналізів.

Кращі практики у використанні масових розсилок СМС для бізнесу

Щоб отримати максимальну віддачу від SMS-розсилок, важливо дотримуватися кількох порад:

  • розділіть вашу аудиторію на групи за інтересами, купівельними звичками, лояльністю тощо. Тоді ваша sms розсилка буде більш релевантною і  персоналізованою, а отже — влучатиме просто в ціль;
  • використовуйте якісний текст, який швидко читається та пам’ятайте про заклик до дії. Ваші SMS-повідомлення повинні бути добре сформульовані та цікаві для вашої цільової аудиторії;
  • надсилайте повідомлення в оптимальний час для вашої аудиторії, зважаючи на географію та ритм її активності;
  • не робіть занадто багато розсилок у короткий проміжок часу, адже тоді ваші клієнти можуть відмовитися від підписки;
  • створіть стратегію SMS-маркетингу. Перед тим, як почати розсилку, визначте свої цілі та розробіть покроковий план того, як ви їх досягнете;
  • інтегруйте SMS-маркетинг з іншими каналами комунікацій, такими як електронна пошта та соціальні медіа, для створення комплексних маркетингових стратегій та збільшення ефективності.

Щоб оперативно й ефективно спілкуватися з клієнтами, підприємства використовують сучасні інструменти. Зокрема смс розсилка в Україні суттєво розширює можливості бізнесу в комунікації з аудиторією, адже смс-сервіс від SMS Club забезпечує стабільну роботу при надсиланні до 3000 SMS в секунду. 

Проаналізуйте цілі, яких ви хочете досягти через SMS маркетинг, та оберіть сервіс, який найкраще відповідає вашим потребам.

Перевірте можливості сервісу, адже важливо, щоб він мав саме той набір функцій, який необхідний для реалізації ваших ідей, включаючи сегментацію аудиторії, аналіз ефективності розсилки, можливість персоналізації повідомлень та інтеграції з CRM чи широку географію розсилки.

Перевірте репутацію сервісу — які компанії користуються його послугами, адже  надійність та якість роботи сервісу грають ключову роль.

Дізнайтеся, чи надає сервіс свою технічну підтримку, наприклад SMS Club пропонує підтримку 24/7 та закріплює за компанією персонального менеджера.  

SMS-розсилки дієвий інструмент для досягнення бізнес-цілей підприємців. Адже застосування сучасних інструментів та кращих практик смс розсилки підвищує ефективність комунікації з клієнтами, а також продажі та лояльність аудиторії.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також