У базарні дні у центрі Костополя – ні пройти, ні проїхати у прямому розумінні цих слів. Затори утворюються на усіх вулицях центральної частини міста.
Проїхати важко й через те, що на деяких вулицях автомобілі припарковані вздовж тротуарів в обох напрямках. Біля супермаркетів так майже постійно, що іноді заважає проїзду міських автобусів, які не «вписуються» у надто вузький проїзд.
Двори будинків у центрі міста також затиснуті зусібіч автомобілями і своїх мешканців, і не своїх. Машини стоять у дворах і попід вікнами, якщо там є хоч невеличке вільне місце. Зона відпочинку у дворах поступово зникає. Така ситуація не влаштовує ні мешканців, ні пішоходів, ні водіїв, оскільки міська інфраструктура Костополя не розрахована на таку кількість транспорту.
Щоб подолати транспортний колапс, керівництво міста Костополя хоче в наступному році розробити нову схему руху у центральній частині міста, повідомляє Костопільщина 21 століття. Попередній план передбачає облаштування одностороннього руху на деяких вулицях з відведенням іншої смуги під паркувальні місця, як, приміром, на ділянці вулиці Грушевського від перехрестя з вул.Коперніка до вул.Героїв України. У центрі планується також перенести деякі пішохідні переходи, а зупинку біля «Кристалу» перемістити на вул.Рівненську. Облаштують перенесену зупинку лише для міських автобусів, а усі міжміські та сільські маршрутки пустять, як колись, через автовокзал. Варто зауважити, що за останні роки була не одна спроба направити міжміські маршрутки в об’їзд центру, але успіху вони не мали.
Уперше в Костополі почали обговорювати питання справляння плати за паркування у центрі міста, як у Львові та Києві, де водії платять погодинно. Поки це лише розмови і навряд, чи ці наміри можна реалізувати найближчим часом. Щоб брати з водіїв плату за паркування, треба запропонувати їм місця, де можна залишити машину перед в’їздом до центру міста. Інакше такими місцями стануть двори, вузькі вулички та провулки, проїхати ними стане неможливо, що спричинить незручності та ще більше нарікань. Зрештою, потрібно буде купити паркомати або найняти паркувальників й адмініструвати збір за паркування. Усе це вимагає чималих коштів, яких у бюджеті немає.
Ніхто не заперечуватиме, що ситуацію з дорожнім рухом у центрі Костополя потрібно міняти, проте зараз варто зосередитися на стратегічному плануванні нової схеми руху, обмежити заїзд у двори будинків шлагбаумами чи іншими засобами та скерувати потік міжміських маршруток поза центром міста із забороною зупинятися у невстановлених місцях. Для зручності пасажирів, можливо, потрібно буде відкоригувати графіки і маршрути міських автобусів, щоб можна було доїхати з автовокзалу у будь-який кінець міста. Після цього, може, і до плати за паркування дійде, коли буде що запропонувати водіям як альтернативу, крім їздити велосипедами або міським громадським транспортом.