Що робити тим пенсіонерам, які вже встигли оформити документи на обслуговування у банках, а хоче знову повернутися до Укрпошти? Таке запитання виникає у людей після рішення Кабінету Міністрів, яким скасоване обов’язкове переведення з 1 вересня виплати пенсії та соціальної допомоги на картки у банках.
В Укрпошті пояснили, що тим пенсіонерам, які перевелися на виплату пенсії на банківську картку, а зараз має бажання повернутися до Укрпошти, треба зв’язатися із листоношою чи поштовим відділенням. Вони допоможуть оформити заяву про переведення на виплату пенсії в Укрпошту, яка доставить безкоштовно заяву та потрібні документи в установи Пенсійного Фонду. І там вже автоматично відбудеться переведення пенсіонера із однієї установи в іншу.
До Пенсійного Фонду потрібно відправити такі документи: заповнену заяву на переведення пенсії/соціальної допомоги; копії сторінок паспорту (на кожній сторінці: особистий підпис, позначка «Згідно з оригіналом», ПІБ заявника та дата (має співпадати з датою, зазначеною в заяві на переведення пенсії). Пенсіонер передає вже заклеєний лист та попереджає поштаря, що в полі «особливі відмітки» листоноша має зазначити «Заява на переведення пенсії/допомоги».
Укрпошта з 1 липня по 31 грудня 2021 року безкоштовно надсилає до ПФУ листи пенсіонерів із заявами на переведення виплат пенсії чи соціальної допомоги до національного поштового оператора. Відправник сплачує лише вартість конверту. Скористатися цією акцією можуть пенсіонери та отримувачі інших грошових соціальних виплат, які мають пенсійне посвідчення. Для тих пенсіонерів, які зараз отримують пенсії в Укрпошті, нічого не змінюється.
Часто також запитують - хто платить за доставку пенсії? Для пенсіонера доставка пенсії Укрпоштою є безкоштовною. Він нічого додатково не сплачує. Вартість послуги доставки пенсії Укрпошті оплачує держава, а саме Пенсійний Фонд України, з яким національний поштовий оператор має відповідну угоду.